מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

הסמכת מורים לקורס בסיס מטעם איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי עם ד"ר זוהר יגיל סמינר הכשרת מורים בנושא קורס הבסיס בסו-ג'וק, ההכשרה כוללת מעבר מדוקדק על השתקפויות סטנדרטית יד ורגל, חרק ומיני. ההכשרה כוללת העמקה של דרכי הטיפול באמצעות מערכות השתקפות לצד תרגולי הוראה, העברת ערבי מבוא חוויתייים לשיטה ולימוד כיצד להיות שגריר סו-ג'וק מטעם איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי. הסמינר הינו מקצועי מאוד ומעשיר, פתוח לבוגרי שנה א' או לכל מי שמעוניין להרחיב ולהעמיק את הידע ואת היכולת הטיפולית שלו בסו-ג'וק.


  • תאריך: 6/07/2022 17:00
  • מיקום ישראל ב"ק 3, Tel Aviv-Yafo, Israel (מפה)

תיאור

שיטת הסו-ג'וק הינה שיטה ייחודית, עוצמתית ורב גוונית, המתאימה לעולם הטכנולוגי המתקדם בו אנו חיים.

ראשי איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי משוכנעים כי שיטה זו תביא לשינוי משמעותי ולהתפתחות הבאה בעולם הרפואה, התפתחות המכונה רפואה קוונטית ומקורה בעולם המושגים של מדע הפיזיקה הקוונטית.

השיטה שפותחה לפני כ -30 שנה ע"י פרופ' פארק ג'יי וו, עומדת כיום בחזית הטיפולים הרפואיים ככלל ובחזית הטיפולים ברפואה משלימה בפרט.

שימוש בשיטה מאפשר לתת מענה לכל בעיה ברמה הגופנית, הנפשית או הרוחנית ולרוב ניתן לקבל תוצאות מידיות.

העוצמה של השיטה נמצאת בפשטות ובדיוק שבה לצד העומק הפילוסופי והאינטלקטואלי והחיבור למסורות ריפוי שונות.

שיטת הסו-ג'וק מוגנת בזכויות יוצרים בינלאומיות ובסימני רישום מסחריים.

בעלי הזכויות, ד"ר פארק מינצ'ול וד"ר פארק מינקיו בחרו להנציח את מורשתו של אביהם פרופ' פארק ג'יי וו על ידי בניית סטנדרט בינלאומי להפצת השיטה.

על כן הוראת סו-ג'וק נעשית אך ורק בדרך סדורה וייחודית על פי הנחיות ותקנים של איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי.

בישראל, שירשור הזכויות להפצת השיטה ושימוש בסימני המסחר הרשומים ניתן לד"ר זוהר יגיל, יו"ר איגוד הסו-ג'וק הישראלי ומנהל מחלקת המחקר והפיתוח באיגוד הסו-ג'וק הבינלאומי.

על מנת להפיץ את השיטה על המפיצים לעמוד בקריטריונים מקצועיים ומוסריים ולמלא אחר ההנחיות והתקנות של איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי ושלוחתו הישראלית.

הסו-ג'וק הינה שיטה שמאפשרת לכל אדם ובכל גיל להשפיע על מצב הבריאות שלו ושל אחרים , אולם העומק הרעיוני והמקצועי של השיטה מאפשר לאנשי מקצוע להגיע לרמה טיפולית גבוהה ביותר ואף כביכול "לחולל ניסים".

ראשי האיגוד הבינלאומי ובעלי הזכויות וסימני המסחר משוכנעים שיש להפיץ את השיטה בדרך סדורה ומאורגנת על מנת לשמור על סטנדרט מקצועי גבוה ולמנוע הפצה ברמה נמוכה אשר עלולה לגרום לפגיעה בשם השיטה או במוניטין שלה ולכן ישנה הקפדה יתרה להשתמש בחומרים מקוריים ומאושרים בלבד ובמערכי שיעור מסודרים ומבוקרים ולא לאפשר הפצה ללא הכשרה מסודרת והרשאה פרטנית.

ראוי לציין כי מורים המלמדים סו-ג'וק ללא הסמכה והרשאה מתאימה מסתכנים בתביעות על רשלנות מקצועית והטעיה של הציבור מצד הציבור ותביעה על הפרת שימוש בזכויות יוצרים, פגיעה בסימני המסחר ומוניטין השיטה מצד בעלי הזכויות של השיטה.

על כן הפצת השיטה בישראל מתבצעת אך ורק דרך איגוד הסו-ג'וק הישראלי, השלוחה הישראלית של איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי.

מדוע להיות מפיץ של שיטת הסו-ג'וק?

שיטת הסו-ג'וק הינה שיטה מופלאה.

כמטפלים אנחנו אוהבים לפעול מהמקום של נתינה, הנתינה לאחר ממלאת אותנו באנרגיית חיים, המתבטאת בחיוניות, מצב רוח טוב ותחושה של הגשמה עצמית.

בסו-ג'וק לעיתים  קרובות מספר לחיצות, הדבקות זרעים או צביעה של אזורים מסויימים בכף היד יכולים להביא לשינוי משמעותי במצב בריאותו הפיזי והנפשי של אדם.

האפקט המרפא מתחיל בתוך מספר רגעים. ישנם כמובן גם תהליכי ריפוי הדורשים הקשבה וליווי של מטופלים בתהליכים של שינוי הרגלי חיים ושידרוג רמת התודעה.

מפיץ מורשה של שיטת הסו-ג'וק בוחר להיות חלק ממערך ההפצה הארצי והבינלאומי ולעסוק בלהביא את הפלא הזה לכל אדם בצורה של הדרכות אישיות או קבוצתיות, ערבי מבוא חוויתיים וטיפולים פרטניים הנגזרים מהם.

יחד עם עזרה לאחר וחיבור לפלא, למען שיפור איכות החיים ועשייה חברתית, ישנה מדיניות של תמכור שמאפשר גם להתפרנס בכבוד ולקבל גם הזנה מהפצת השיטה.

מטפלי סו-ג'וק אשר מעוניינים לעסוק במקצוע טיפולי, הדרך הנכונה והיעילה ביותר עבורם זה להיות מפיץ מורשה של השיטה, זו הדרך לצבירת מוניטין ויצירת מעגל מטופלים ותלמידים שיפקדו את מרפאתכם דרך קבע.


אז מהם היתרונות של מפיץ מורשה מטעם איגוד הסו-ג'וק הישראלי?


  • ראשית, אתם נושאי דגל האיגוד ונהנים מהמוניטין והשם של האיגוד הבינלאומי,  מאחורי החלוק ולוגו האיגוד נמצאים מוניטין האיגוד והשיטה, מערכי המחקר והנסיון הטיפולי מרחבי העולם, אתם בונים את שמכם.
  • להיות מורה של שיטה זה מעבר למטפל, זו רמה אחת מעל וזה נהדר לבניית מוניטין והעצמה אישית ומקצועית.
  • השתתפות בערבי מבוא חווייתיים ובקורסי בסיס תורמת לניסיון הטיפולי ולביטחון הטיפולי שלכם, אין כמו התנסות קלינית על מנת לחזק את התודעה והיכולות הטיפוליות שלכם כמטפלים.
  • חשיפה לקהל: חשיפה לקהל בהרצאה יוצרת חיבור ישיר אליכם כמטפלים, משתתפי הרצאות מבוא רבים שלא מגיעים לקורס ללימוד השיטה, מגיעים לטיפול או שולחים את חבריהם או בני משפחותיהם אליכם לטיפול. הכל תלוי ברושם הראשוני שאתם משרים בהרצאת המבוא.
  • בניית קהילת מטופלים ותלמידים: בשיטת הסו-ג'וק, השיווק הטוב ביותר הוא פה לאוזן. התלמידים שלכם אותם אתם ממשיכים ללוות, שולחים אליכם חברים ובני משפחה לטיפולים וככה אתם בונים לעצמכם קליניקה פעילה.
  • שימוש בחומרים מוגנים: כחלק מתפקיד המפיץ אתם רשאים להשתמש בחומרים מוגנים בזכויות יוצרים בהתאם למדיניות האיגוד הבינלאומי.
  •  שימוש במערך הפרסום והשיווק הארצי: איגוד הסו-ג'וק הישראלי משקיע בכל שנה עשרות אלפי שקלים על פרסום ושיווק. פרסום האיגוד מהווה בסיס וזורע את הזרעים להפצת השיטה ולעניין בשיטה ובכך מגדיל את המודעות והביקוש ללימוד ולטיפולי סו-ג'וק. התברגות למערך ההוראה מאפשרת לכם ליצור משפך מפרסום זה לאיסוף תלמידים ומטופלים מהפרסום של האיגוד.
  • הרשאה להוראת סו-ג'וק הינה בינלאומית ואישור הוראה למי שעבר הכשרת מורים הינו תקף גם להוראה בחו"ל.
  • מפיץ מורשה מכוסה מתביעות על לימודים ללא הרשאה או הסמכה ומכוסה מבחינת אחריות מקצועית בזמן ההוראה של הקורסים הבסיסיים.
  • מורה של האיגוד מבוטח מטעם האיגוד בזמן ההוראה של הקורסים באמצעות האיגוד.

מה נדרש מהמפיץ?

  • הוראת הסו-ג'וק מתחילה בקורס בסיס.
  • על המפיצים של קורסי הבסיס להיות בוגרי שנה א' לפחות.
  • לאחר סיום קורס הכשרת המורים – על המורה החדש להשתתף ב-4 מפגשי קורס בסיס לחניכה ע"י מורה מנוסה.
  • על המפיצים של קורסים מתקדמים להכשרת מטפלים להיות בוגרי 3 שנות לימוד מלאות וניסיון טיפולי של למעלה מ-3 שנים.

תוכן הכשרת המורים:

- הכשרת המורים תעשה בצורה היברידית.

- הקורונה והבידודים, הביאו ליצירת ערוץ תקשורת ולימוד שנקרא sujok global המפגשים התארוטיים יועברו דרך הערוץ הזה.

- מפגשים מעשיים יועברו בצורה פרונטלית.

יום ג' 7.6.22: מפגש פתיחה פרונטלי, היכרות עם חייו של פרופ' פארק,  היכרות עם שיטת הסו-ג'וק, לימוד מיומנות העברת ערב חשיפה. ערב החשיפה הינו אחת המיומנויות הנרכשות החשובות ביותר הן ליצירת קורסים והן ליצירת מאגר מטופלים עתידי. במפגש זה נלמד על זרימת הרצאת המבוא לגיוס תלמידים ומתעניינים, בחירת מטופלים ומצבים להדגמה, איסוף פרטי קשר, חזרה למתעניינים למחרת.

יום רביעי 6.7.22 17:00-21:00 : מפגש פרונטלי היכרות עם רוח הסו-ג'וק, היסטוריה של פרופ' פארק, אומנות העברת ערב המבוא, דגשים על הוראה, כיצד ללמד סו-ג'וק, מקום החוויה והשיתוף, ניהול הכיתה, היכרות עם כיתת הלימוד במבנה שלושת המקורות ו-6 קי, יחסי מורה - תלמיד, הבסיס התאורטי של שיטת הסו-ג'וק והיכרות עם מערכת סו-ג'וק גלובל. דגשים להוראה והבדלים בין הקורס הבינלאומי והקורס הישראלי

יום רביעי 13.7.22 17:00-21:00 מפגש זום - לימוד תאורטי של והעמקה לנבכי ההשתקפות הסטנדרטית.

יום רביעי 20.7.22 17:00-21:00 מפגש פרונטלי- תרגול הוראה מול כיתה. איברים מעל קו סרעפת. דגשים. חלוקה של זמנים וניהול השיעור על פי נושאים והספקים. תרגול התלמידים בציור על פני היד והתמצאות על פני כף היד...

יום רביעי 27.7.22 17:00-21:00 מפגש זום - המשך העמקה על פי תוכנית הלימודים הבינלאומית

יום רביעי 3.8.22 17:00-21:00 מפגש אינטרנטי - לימוד מערכת חרק. מערכת מיני וגישת חמשת השלבים. מבחן בית.

יום רביעי 10.8.22 17:00-21:00  מפגש פרונטלי - תרגול לימוד איברים מתחת לקו סרעפת, מערכת עיכול, מערכת מין, מערכת שתן, אורטופדיה

יום רביעי 17.8.22 17:00-21:00 מפגש זום, המשך לימודים על פי התוכנית הבינלאומית

יום רביעי 24.8.22 17:00-21:00 מפגש פרונטלי, תרגול הוראה מערכת חרק, מערכת מיני וגישת 5 השלבים, מבחן מסכם.


תוכנית קורס בסיס בינלאומי

(התוכנית בישראל שונה במקצת ועידכון והדרכה לגבי דרכי ההפצה בארץ ינתנו בסדרת המפגשים הפרונטליים)

הרצאה 1

היסטוריה של פיתוח שיטת הסו-ג'וק. דמיון של היד לגוף. עדויות להשתקפות של האגודל לראש. מערכת ההשתקפות הסטנדרטית לגוף על הידיים. מיקום קווי הסימטריה, גבול היין-יאנג והשתקפות קו הסרעפת על הידיים.

מערכות השתקפויות ראשוניות ומשניות. השתקפויות של ראש, צוואר, גפיים. שלבים בסיסיים באיתור נקודות ההשתקפות

הדגמת יעילות השיטה. איתור נקודות טיפוליות באמצעות מקל אבחון. טכניקות עיסוי במערכות ההשתקפויות באמצעות אצבעות, מקל אבחון ורולר.

הרצאה 2

השתקפויות איברי החזה, הבטן והאגן הקטן, של עמוד השדרה, מערכות עצבים ואנדוקריניות.

מערכת הההשתקפות הסטנדרטית לגוף ברגליים. מיקום קווי הסימטריה, גבול היין-יאנג והשתקפות קו הסרעפת על הרגליים. השתקפויות של איברי החזה, הבטן והאגן הקטן, של עמוד השדרה, מערכות עצבים ואנדוקריניות.

מערכות השתקפות חלקיות. איתור נקודות "קשות" במערכות ההשתקפויות הרגילות על הידיים.

מערכות השתקפויות מיני.

טיפול בכאב (עקרונות ושיטות). הדבקות של אמצעים לגירוי נקודות ההשתקפות: כוכבי מגנט ומתכת וממריצים מלאכותיים אחרים.

שימוש במוקסה, אינדיקציות והתוויות נגד. סוגים שונים של מוקסה. דרכי שימוש במוקסה (טוניציה, הרגעה והרמוניזציה). טיפול בסיסי. טיפול סולארי.

טיפול בעזרת מחטים : הקזת דם. סוגי אינג'קטורים, טיפים להחלפה. עיקור. יישום של ממריצים טבעיים: טיפול בזרעים, טיפול באבנים.

הרצאה 3

מבנה שלושת המקורות של העולם וביטויו במערכות ההשתקפות. מערכת השתקפות  "חרקים". טיפול בציפורניים. טיפולי חירום בסו ג'וק. התיאוריה של צירי ההשתקפות.

מערכת ההומו של הגוף, עקרונות הארגון שלו (בקצרה).

עקרונות בסיסיים של טיפול במערכות ההשתקפויות  טיפול שני שלבים, שלושה שלבים וטיפול, חמישה שלבים. טיפול בגומיות. טבעות אלסטיות, מקלות לעיסוי ומכשירי עיסוי אחרים. שימוש במכשירי אור.

גישות לטיפול בפתולוגיות ספציפיות.

בחינה