מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

סדנת – "סודות הריפוי בכפות הידיים שלכם" על פי שיטת הסו ג'וק הרצאה חוויתית לשיפור הבריאות ואיכות החיים, למניעה ולטיפול בבעיות נפוצות. מפגש חווייתי במהלכו נסביר בקצרה את עקרונות השיטה תוך כדי הדגמה חיה של יעילות הטיפול על משתתפי האירוע (מי שרוצה כמובן). בנוסף, נלמד גם אתכם כמה עקרונות בסיסיים לטיפול עצמי כדי שתוכלו להמשיך ולטפל בעצמכם גם בהמשך. נספר לכם על כלי הריפוי הטבעיים הזמינים בכל בית (שאולי אפילו לא ידעתם שהם יכולים לשמש אתכם לריפוי!) ונחלק לכם ערכת טיפול בסיסית במתנה, הכוללת את "טבעת הקסם" של שיטת הסו-ג'וק.


  • תאריך: 16/11/2022 18:00
  • מיקום דם המכבים 38, Modi'in-Maccabim-Re'ut, Israel (מפה)
  • מידע נוסף: מרכז We Care

תיאור

כפות הידיים שלנו הינן מעין טלפון חכם, השולט בכל תפקודי הגוף והנפש. לפי שיטת הסו-ג'וק, אם נדע לקרוא את מפת הגוף שלנו, נוכל להיות המרפאים של עצמנו ולעזור לגוף לממש את כוחות הריפוי הטבעיים הקיימים בו.

סו ג'וק היא שיטת הריפוי המתקדמת ביותר בתחום הרפואה המשלימה. היא פותחה ע"י פרופסור פארק ג'יי וו, מאוניברסיטת סיאול בקוריאה ומתבססת על עקרונות הרפואה הסינית, ההודית והקוריאנית העתיקות.

הטיפול מתבצע על כף היד (סו) וכף הרגל (ג'וק) ודרכי הטיפול כוללות עיסוי, טיפול בזרעים, צבעים ואור. היא מסייעת בפתרון בעיות פיזיות ונפשיות, החל מכאבי גב וראש, בעיות ברכיים, נדודי שינה, בעיות משקל, חיזוק המערכת החיסונית, אלרגיות ואף בעיות מורכבות יותר.

אחד היתרונות הגדולים של השיטה – הוא התוצאות המיידיות. תוך כמה רגעים ובעזרת כמה הנחיות בסיסיות, תוכלו לחוש הקלה.

על מנת להמחיש את יעילות השיטה בצורה הטובה ביותר, אנו מזמינים אתכם לערב היכרות עם שיטת הסו-ג'וק:

ערב חווייתי במהלכו נסביר בקצרה את עקרונות השיטה תוך כדי הדגמה חיה של יעילות הטיפול על משתתפי האירוע (מי שרוצה כמובן). בנוסף, נלמד גם אתכם כמה עקרונות בסיסיים לטיפול עצמי כדי שתוכלו להמשיך ולטפל בעצמכם גם בהמשך. נספר לכם על כלי הריפוי הטבעיים הזמינים בכל בית (שאולי אפילו לא ידעתם שהם יכולים לשמש אתכם לריפוי!) ונחלק לכם ערכת טיפול בסיסית במתנה, הכוללת את "טבעת הקסם" של שיטת הסו-ג'וק.

האירוע יתקיים במרכז WE CARE,רח' דם המכבים 38, מודיעין בשעה 18:00.

מחיר כרטיס: 50 ₪ (כולל ערכת טיפול במתנה)