איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי imageאיגוד הסו-ג'וק הבינלאומי imageאיגוד הסו-ג'וק הבינלאומי image
איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי ה-International Sujok Association) ISA), הינו גוף ללא מטרות רווח שמטרתו הפצת שיטת הסו-ג'וק בעולם, שמירה על רמה מקצועית ואתית גבוהה ביותר והשתלבות במערכת הרפואה הממלכתית.
הגוף הינו הסמכות הבלעדית המורשית להפצת השיטה במרכזים שונים ברחבי העולם.
האיגוד הוקם ע"י פרופ' פארק ג'יי וו ז"ל בשנת 1991 והוא מהווה מרכז של ידע מקצועי והנחייה רוחנית לכל העוסקים בשיטה. מבנה האיגוד מחולק למחלקות על פי תחומי האחריות השונים, בהן מחלקת חינוך, מחלקת הפצה לקהילה, מחלקת מחקר ופיתוח, מחלקה לקשרים בינלאומיים ועוד.
האיגוד הינו מקור ומאגר של הידע המתקדם והנרחב ביותר בסו-ג'וק והוא כולל את כל הכתבים המקוריים של מייסד השיטה שחלקם תרם זכו לפרסום. שיטת הסו-ג'וק ממשיכה להתקדם ולהתפתח ברבדים שונים – החל ממחקרים רפואיים על מטופלים בשיטה ועד לפיתוח אפליקציות חדשות כמו "תוכנת קוד פתוח".
כיום פועלים בעולם כ-200,000 מטפלי סו-ג'וק. האיגוד פועל להכרה של שיטת הסו-ג'וק ע"י ארגון הבריאות העולמי.
כחלק מפעילותו השוטפת, מעביר האיגוד הכשרות והסמכות בינלאומיות למטפלים ומרצים ומרכז מאגר נתונים של תיאורי מקרים וטיפולים בסו-ג'וק בפתולוגיות שונות. מדי שנה מעביר האיגוד במרכזים השונים ברחבי העולם השתלמויות בהתפתחויות הסו ג'וק האחרונות לצד השתלמויות מקצועיות והכשרת מטפלים ומרצים.
באיגוד חברות כ-40 מדינות, על כל מדינה אחראי ראש מדינה שהוא לרוב רופא או איש מדע אשר עוסק בתחום.
על מנת לקבל הסמכה מאיגוד הסו-ג'וק הבינלאומי על המטפלים לעמוד במבחנים עיונים ומעשיים לצד הצגת ידע מעמיק גם במדעי הרפואה הבסיסיים דוגמת אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה. המטפלים המוסמכים מוזמנים להשתלב בהתנסות קלינית בטיפול התנדבותי בקהילה ואף במחקרים מדעיים במרכזים הרפואיים השונים.