מבצע

הסידן האמורפי של חברת אמורפיקל מומלץ ביותר, לא רק להחלמה משברים ולמצבי אוסטיאופרוזיס אלא גם למצבים של כאבים כרוניים, הפרעות שינה, מחלות מפרקים, בעיות במערכת העצבים ואפילו דיכוי מחלת הסרטן. מחקר עדכני מראה כי הסידן האמורפי מוריד דלקת מקומית ולכן מסייע גם לשיקום ממצבים דלקתיים כרוניים, מצבים דלקתיים אקוטיים (סיבוכי קורונה) ואפילו ממצבים של סרטן גרורתי מתקדם. כיום ישנם מחקרים ענפים על סידן מופלא זה מצ"ב קישור לרשימת כתבות למטה.


  • קטגוריה: אמורפיקל - תוספי סידן אמורפי

מחיר:200 169


קנה עכשיו!

תיאור

הסידן הינו המינרל הנפוץ ביותר בגוף האדם, נמצא במזונות מסוימים ולאור חשיבותו הרבה, אף מוסף למזונות כדי להעשירם . הסידן משמש כשליח שניוני בכל תאי הגוף, כלומר אחראי על העברת אותות ומסרים. הסידן הינו דרוש להתכווצות והרפיה של כלי דם, פעולת השרירים, העברת אותות עצביים, תקשורת בין-תאית והפרשת הורמונים. למרות זאת, פחות מ-1% מכלל הסידן בגוף דרוש על מנת לקיים את כל אותן פעולות מטאבוליות חיוניות. רמת הסידן בדם נמצאת תחת בקרה הדוקה ואינה משתנה בהתאם לשינויים בצריכת סידן במזון; הגוף משתמש ברקמת העצם כמאגר וכמקור לסידן על מנת לשמור על ריכוזים קבועים של סידן בדם, בעצם ובנוזל הבין תאי. כיוון שהסידן חיוני לחיי האדם, רמתו בגוף מבוקרת בקפידה.

את הסידן קשה לקלוט ממזונות, ישנם ויטמינים שמגבירים ספיגת סידן דוגמת ויטמין C ו-D  כיום יש מחלוקת מאוד גדולה לגבי יעילות קליטת הסידן ממוצרי חלב אם בכלל. כל שכן גם ספיגת הסידן מתוספים שונים.

לאחרונה פותח תוסף סידן אמורפי, שמבוסס על יכולתו הפלאית של סרטן הנחלים הכחול (מים מתוקים דלי סידן  ליצור שריון חדש תוך פרק זמן מהיר בסדר גודל מסרטנים של מים מלוחים שרווים בסידן.)

הסרטן הכחול חי בסביבה של מים מתוקים דלת סידן למרות זאת ובאופן מעורר השראה, הוא מצא דרך לאגור ולייצב קלציום אמורפי ולהשתמש בו כמינרל המועדף עליו לצורך ספיגה גבוהה ומהירה של הסידן בתהליך ההתנשלות ובניית השריון מחדש.

לאחר שנות מחקר ופיתוח ארוכות, הצליחו המדענים להתחקות אחר מנגנון הייצור של הסידן האמורפי ולתרגם אותו לטכנולוגיה המאפשרת לייצרו כתוסף סידן פורץ דרך היחיד מסוגו בעולם.

היעילות הגבוהה והמינונים הנמוכים של תוסף הסידן האמורפי אופיינה במחקרים רבים.

בניגוד לסידן רגיל שעובר אגרגציה ושקיעה ולכן עלול להיות מסוכן בכמויות גבוהות, תוסף הסידן האמורפי בטוח לשימוש גם במינונים גבוהים מאוד ומשמש כיום לטיפול במחלות דלקתיות, שיקום מפציעות ואפילו לטיפול במצבים של סרטן גרורתי מתקדם וחולים קשים במחלת הקורונה.

כיום מומלץ סידן לא רק להחלמה משברים ולמצבי אוסטיאופרוזיס אלא גם למצבים של כאבים כרוניים, הפרעות שינה, מחלות מפרקים, בעיות במערכת העצבים ואפילו דיכוי מחלת הסרטן.

https://www.themarker.com/magazine/1.1655815

https://density-calcium.co.il/

https://www.maariv.co.il/journalists/Article-837271

http://info.e-med.co.il/density/updates/

https://www.israelhayom.co.il/health/article/9099686/