שיח אברהם, Vitex agnus castus, צמח שעושה עבודה מדהימה על מערכת המין הנשית והגברית תוך כדי השפעה על בלוטת ההיפופיזה. מומלץ לטיפול באקנה, הסדרת מחזור חודשי, איזון הורמונלי, מיגרנות, מועקה נפשית והפרעות שינה המופיעים סביב המחזור החודשי.


  • קטגוריה: תוספי תזונה

מחיר:119


קנה עכשיו!

תיאור

שיח אברהם, Vitex agnus castus  שעושה עבודה מדהימה על מערכת המין הנשית והגברית תוך כדי השפעה על בלוטת ההיפופיזה. הצמח נפוץ בשימוש רפואי, מזה אלפי שנים, לטיפול בבעיות גינקולוגיות שונות, הפרעות עיכול, בעיות שונות של מערכת העצבים ועוד. דיוסקורידס, הרופא היווני הקדמון, הצהיר בכתביו ששיח אברהם גורם למחזור החודשי להגיע מוקדם יותר, הוא מסייע בהמרצת זרימת החלב במיניקות, עולה לראש ומסייע לטיפול בבעיות שינה. יש לציין כי הצמח היה מקובל לשימוש בעיקר כצמח מרגיע ומייצב מצב רוח ובמקומות שונים אף השתמשו בו לטיפול באפילפסיה.

אופן ההשפעה של שיח האברהם מתמקד במערכות העצביות הגבוהות ביותר (לרבות בלוטות ההיפותלמוס וההיפופיזה), המהוות את ההיררכיה העליונה של הציר ההורמונלי בגוף. השפעה זו עדיין אינה הובהרה עד תום, אך על סמך המידע החלקי המצוי כיום, השפעתו של הצמח על מערכת העצבים המרכזית מביאה לשיפור ולאיזון התקשורת ההורמונאלית של הגוף, לרבות איזון ברמות הורמוני אסטרוגן, פרוגסטרון, פרולקטין ועוד. מכאן מובנת השפעתו הרחבה של הצמח לטיפול במגוון רחב של בעיות גינקולוגיות והפרעות הורמונאליות שונות.

בדומה לצמחים אחרים ממשפחת הוורבניים (ורבנה, לואיזה), לפרחים ישנו אופי מרגיע יותר והם מתאימים במיוחד למקרים של בעיות שינה, חרדות, מיגרנות (בעיקר הקשורות למחזור החודשי) ומועקות נפשיות. הפרחים חסרים את ההשפעה ההורמונאלית של הפירות.

בצורה מעניינת הצמח פועל בצורה שונה על גברים ועל נשים, בעודו מרגיע מינית מצבי עודף אצל גברים, הוא מעורר אצל נשים....