1 דקות קריאה
טיפול סו-ג'וק בתופעות גיל המעבר

תופעות גיל המעבר אינן מחלה, אלא תהליך איזון מחדש שהגוף עובר בעקבות הירידה בייצור האסטרוגן ע"י השחלות וסיום הביוץ. בשלב זה המכונה גם המנופאוזה, על הגוף לעבור תהליך הסתגלות. באמצעות שיטת הסו-ג'וק ניתן להקל על תהליך ההסתגלות באמצעות הסדרת האיזון ההורמונלי.

על מנת לאותת לגוף ולסייע בידו להתאזן מחדש נגרה אזורי ריפוי ואזורי תגובה לנקודות מרפא רלוונטיות על גבי כפות הידיים והרגליים: סו-ג'וק.

הנקודה הראשונה שנרצה לעבודה עליה היא בלוטת ההיפופיזה או יותרת המוח שנחשבת לאם הבלוטות ההורמונליות ואחראית על איזון הורמונלי בגוף. את נקודת הריפוי של ההיפופיזה ניתן לגרות באמצעות זרעי עדש כתום או כוסמת.

הנקודה תהיה רגישה יותר מנקודות סמוכות.

השלב השני הינו טיפול בהשתקפויות הכליות, הכליות בגופנו אחראיות על סינון הדם, הפרשת פסולת, בקרת רמת חומציות ומלחים, איזון לחץ דם ואיזון הורמונלי (אריטרופואטין), ברמה האנרגטית אחראיות הכליות על רמת החיוניות והאנרגיה הכללית ועל פי שיטת הסו-ג'וק ברמה המערכתית על מערכת המין. בסו-ג'וק הרקמה עליה אחראיות הכליות הינה רקמת העצם. חיזוק הכליות באמצעות צבע אדום או זרעי שעועית, מעלה את רמת החיוניות ומאפשר איזון בגיל המעבר והקלה על התסמינים.

שלב שלישי, הקלה על התסמינים.

תסמיני גיל המעבר עשויים לכלול גלי חום, התפרצויות מצבי רוח, חוסר שקט, הפרעות שינה וקשיי הסתגלות. על מנת להקל נשתמש בצבע כחול על מנת למתן פעילות 2 תעלות אנרגיה אשר בשיטת הסו-ג'וק אחראיות על אנרגיית להט (חוט שדרה) ואנרגיית רוח (כיס מרה). מרידיאנים אלה נצבע בצבע כחול, צבע כחול נושא תדר מרגיע, מכווץ וממתן. את הצבע הכחול נסמן בצורת קו שעובר על גב אצבע מורה ואצבע שלישית במרכז כמתואר בתרשים. מטפלים מנוסים יכולים להשתמש גם במגנט להגברת האפקט.