מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

חברים יקרים, הסו-ג'וק הינה דרך החיים ואיגוד הסו-ג'וק הינה משפחה גדולה ונרחבת, אנחנו מתרגשים להזמין אתכם למפגש מטפלים עם ד"ר פארק מינצ'ול, בנו הבכור של פרופ' פארק ג'יי וו ונשיא איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי. במפגש זה ירצה ד"ר פארק על טיפול במצבי סטרס רגשי ומנטלי באמצעות שלושת המקורות וסאם ואן דונג. נושא הסטרס הרגשי והמנטלי הוא נושא שמלווה את כולנו בשגרת היומיום ולמעשה נמצא מאחורי רוב מצבי המחלה. גוף שאינו נמצא בסטרס נוטה להחלים בצורה עצמאית ולאפשר זרימה מיטבית של אנרגיית החיים שמשפיעה על מצב הרוח ועל שינויים התנהגותיים וחברתיים שמביאים לתחושה של הנאה, שיתוף והרמוניה. לנוחותכם, ההרצאה תתורגם סימולטנית לעברית על ידי ד"ר זוהר יגיל. עלות ההרצאה סימלית והינה למטרת כיסוי הוצאות הכנס. חשוב לנו שכולכם תזכו להנות מהמפגש ברוכים הבאים.


  • תאריך: 23/06/2023 10:00 - 23/06/2023 13:00
  • מיקום דרך נמיר 149, תל אביב-יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: סמינר הקיבוצים, דרך נמיר 149. בנין 4 כיתה 12ג (עולים 2.5 קומות)

מחיר: 150

תיאור

חברים יקרים, אנחנו מתרגשים להזמין אתכם למפגש מטפלים עם ד"ר פארק מינצ'ול, בנו הבכור של פרופ' פארק ג'יי וו, ונשיא איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי. זו הזדמנות מיוחדת ונפלאה למפגש חגיגי של כל משפחת הסו-ג'וק הישראלי.

 במפגש ד"ר פארק מינצ'ול ישתף אותנו בהתפתחויות הסו-ג'וק ברחבי העולם בשנים האחרונות ויעשיר אותנו בהרצאה בנושא מודל שלושת המקורות של החיים ושימוש בפילוסופיית שלושת המקורות ככלי להגשמה עצמית. בחלקה השני של ההרצאה יתייחס ד"ר פארק לגישות לטיפול בסטרס רגשי ומנטלי באמצעות שלושת המקורות וסאם ואן דונג.

נושא הסטרס הרגשי והמנטלי הוא נושא שמלווה את כולנו בשגרת היומיום ולמעשה נמצא מאחורי רוב מצבי המחלה. גוף שאינו נמצא בסטרס נוטה להחלים בצורה עצמאית ולאפשר זרימה מיטבית של אנרגיית החיים שמשפיעה על מצב הרוח ועל שינויים התנהגותיים וחברתיים שמביאים לתחושה של הנאה, שיתוף והרמוניה.

לנוחותכם, ההרצאה תתורגם סימולטנית לעברית על ידי ד"ר זוהר יגיל.

עלות ההרצאה סימלית והינה למטרת כיסוי הוצאות הכנס. חשוב לנו שכולכם תזכו להנות מהמפגש ברוכים הבאים.


תוכן הכנס:

10:00-10:30 התכנסות, מפגש מטפלים וכיבוד קל

10:30-11:00 סקירה על התפתחויות הסו-ג'וק העולמי - ד"ר פארק מינצ'ול

11:00-12:00 שימוש בתודעת שלושת המקורות של החיים ככלי להגשמה עצמית

12:00-13:00 טיפול במצבי סטרס רגשי ומנטלי באמצעות תודעת שלושת המקורות וסאם ואן דונג