מערכת Sujok4All

מדוע Sujok4all

הסו-ג'וק הינה השיטה המתקדמת ביותר בתחום הרפואה המשלימה. היא פתוחה וזמינה לכל ופותחת שער לממדי ריפוי עוצמתיים וטבעיים שמעמידים את הרפואה הממסדית במבוכה.

במרוצת 30 שנה האחרונות התפתחה והתפשטה השיטה ברחבי העולם, יחד עם התמודדות עם בעיות רפואיות פשוטות ומורכבות פותחו פרוטוקולי ריפוי ונוצר מאגר ידע עצום שמאפשר התמודדות עם כל חולי או קושי בצורה מיטבית.

אנחנו רוצים לחלוק את הידע הזה איתכם, לשלב כוחות בהבנה וידיעה שהביחד הרבה יותר חזק מהיחיד, כוחה של הקבוצה, הנסיון, התמיכה בדרך, שילוב הידע והגישות השונות מביא להגשמה עוצמתית של מהות טבע הריפוי.

Sujok4all   הינה פלטפורמה שמטרתה חיבור כל מטפלי הסו-ג'וק בעולם במקום אחד. הזנה משותפת של עץ עשיר ופורה ביותר שיוכל לספק לכל מטפל את צרכיו.

ריכוז המשאבים והידע במקור אחד, מאפשר צמיחה משותפת, עשייה משותפת ונתינה מירבית לסביבה.

המערכת משלבת תמיכה הן ברמת הידע וההכשרה המקצועית של המטפלים והן ככלי שיווק ופרסום מקצועי לצד הקמת קליניקה ויצירת מקור פרנסה באמצעות הטיפולים בשיטה.

להלן חלק מהפונקציות הקיימות במערכת


מאגר פתולוגיות מערביות

מאגר מפורט ומעודכן של פתולוגיות שונות, הסברים, סימפטומים וגורמי סיכון.

פרוטוקולי טיפול לכל בעיה אפשרית

בפלטפורמה הזו ניתן למצוא פרוטוקלי טיפול שיסיעו לתמוך במטפלים בכל רמה מרמה בסיסית ועד לרמת מומחה. איסוף הנתונים מהמערכת מאפשר לנו שידרוג ועדכון תמידי של פרוטוקולי טיפול לכל מחלה אפשרית. הפרוטוקולים מלווים את המטפל מרמת ההשתקפויות, דרך Sujok-ki , Sam Won Dong, 6 קי, תת מבנה 6 קי ועד לתכנות מתקדם בשלושת המקורות.

סקירה של פתולוגיות מערכתיות

כולנו יודעים כבר שהגוף והנפש מחוברים ומהווים חלקים שווים של העצמי. לימדו להכיר את החיבורים השונים בין גוף לנפש ופתולוגיות מערכתיות באמצעות ההסברים המקיפים שלנו על הפתולוגיות השונות

סרטוני הדרכה לטיפול בפתולוגיות שונות

מאגר סרטוני השתלמויות מקצועיות והדרכות לטיפול בפתולוגיות שונות. המאגר משלב סרטוני הדרכה ומצגות ללימוד עצמי והרחבת תודעת הטיפול במחלות שונות.

מחשבון שלושת המקורות

תוכנה מתקדמת שמאפשרת קבלת הנחיות ניווט על פי שלושת המקורות לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

תמיכה טכנית

נתקלתם במחלה או מטופל שלא מגיב כפי שהייתם מצפים? זקוקים לחבר טלפוני? המערכת מאפשרת תמיכה במטפלים בזמן אמת

הפניית מטופלים למטפלים מקצועיים

באתר רשימת מטפלים וחלוקה לפי אזורי טיפול, המבקר באתר לקבלת טיפול עצמי יוכל לבחור מטפל מרשימת מטפלים המפורסמת באתר

פרסום וקידום משותף

כוח הקבוצה גם ככלי פרסומי מאפשר פרסום אייכותי ומעוצב בכל כלי המדיה והרשתות החברתיות ככלי להרחבת הפעילות המקצועית כמטפלים.

הוצאת סטטיסטיקות טיפוליות בזמן אמת

המערכת תאפשר איסוף נתונים ודו"ח התקדמות ספציפי של המטופל מטיפול לטיפול לצד איסוף ופילוח נתוני הצלחה משותפים של מטפלים מרחבי העולם בפתולוגיות שונות. מאפשר מעקב בזמן אמת אחר המטופל.

תמיכה במטופלים

שליחת שעורי בית למטופל ותזכורת באמצעות SMS  או מייל, מאגר פתולוגיות לריפוי עצמי, אנימציות וסרטוני הדרכה של הטיפול העצמי ועוד.

לכניסה למערכת Sujok4All  הקש כאן