1

הקלה תסמינית מידית

דיוק הגירויים בשיטת הסו-ג'וק והקמת מערך מדידה מתאים מאפשר התאמת טיפול להקלה מידית בתסמינים גם במחלות קשות ומורכבות. בתום תהליך אבחון קצר ניתן להתאים תהליך טיפולי מותאם ולהתחיל בתהליך של ריפוי.

2

קבלת תשובות כאן ועכשיו

שיטת הסו-ג'וק מהירה, עוצמתית ויעילה, ברוב הבעיות המדידות ניתן לחוש שיפור מידי, כל מה שצריך זה לדייק את הגירוי. תכונה זו של השיטה גרמה לה להיות אחת השיטות הפופולריות ביותר לקבלת מענה לבעיות רפואיות בעולם המודרני. כולנו רוצים תשובות כאן ועכשיו וזה הדבר הראשון ששיטת הסו-ג'וק מצטיינת בו.

3

איזון גוף נפש

אחד הדברים הראשונים שטיפולי סו-ג'וק משפיעים עליו הוא החיבור בין הגוף לנפש. פתיחה של החסימות האנרגטיות, מאפשרת תהליך מואץ של ריפוי אשר מחזיר לגוף ולנפש יכולות ומאפשר העצמה משמעותית של מכלול התפקודים ברמה הפיזית והנפשית.

4

טיפול מותאם אישית

אנחנו מאמינים שלכל אדם הוא יחיד ומיוחד, מנעד תדרים ייחודי זה שמאפיין כל אדם בתגובה לסביבה החיצונית והפנימית מושתת על מבנה אנרגטי ייחודי. בתהליך טיפולי הסו-ג'וק אנחנו מאפיינים את המבנה הזה ומתאימים לו את התהליך הטיפולי. טביעת אנרגיה ייחודית זו מתאפיינת בכל תחומי החיים.

5

ליווי תהליכי עומק מורכבים

שיטת הסו-ג'וק מאפשרת לטפל בכל רבדי הקיום של העצמי. גוף - נפש - נשמה וחיים. הטיפול מותאם אישית לצרכי המטופל. לצד הטיפול ברכיבים הברורים של הגוף והתסמינים השונים, השיטה מאפשרת להיכנס לתהליכי ליווי מורכבים שמאפשרים ניקוי משקעים לצד העצמה אישית והתפתחות תודעתית ורוחנית.