פרופ' פארק ג'יי וו 1942-2010
מדען, פילוסוף, יוצר, מטפל ואיש רוח
ממציא תרפיית הסו-ג'וק, תרפיית הטוויסט (הפיתול), תיאוריית שלושת המקורותומדיטציית החיוך

פרופ' פארק ג'יי וו התחיל דרכו המדעית כחוקר בתחום הגיאולוגיה. כאשר הרגיש שמיצה תחום זה, פנה לעבודה סוציאלית. במסגרת עבודתו בבתי החולים נחשף פרופ' פארק לרפואה סינית אותה למד בהמשך במכון לרפואה אוריינטלית באוניברסיטת סיאול בקוריאה. משלב זה החל תהליך התפתחות מואץ בה החל פרופ' פארק לנסות ולחבר בצורה הגיונית ודידקטית בין תורות מרפא עתיקות מהתרבות הסינית, ההודית, הקוריאנית, היפנית ותורות מרפא נוספות.

פרופ' פארק החל את דרכו ודרך הסו-ג'וק באפיון מערכות ההשתקפות בכפות הידיים והרגליים. מערכות ההשתקפות Correspondence systems הינו מוטיב חוזר בתרבויות עתיקות שונות ביניהן מצרים העתיקה, הודו, סין ותרבויות נוספות.

בתהליך פיתוח שיטת הסו-ג'וק החל פרופ' פארק לאחד מידע לגבי ההשתקפויות מתרבויות שונות, בשילוב הגיון מודרני והצליח לראשונה למצוא סדר והגיון מבני שמאפיין את כל מערכות ההשתקפות. ברגע שנחשף לסדר זה, החל פרופ' פארק לפתח על בסיס אותו הגיון מבני מערכות השתקפויות נוספות אותן פרסם בספריו הראשונים
• "Su Jok for Everybody"

• "Su Jok Seed Therapy"

• "Guide to Su Jok Therapy"

• "Onnuri Su Jok Therapy". vol. 1, 2

• "Onnuri Head Correspondence systems"

• "Onnuri Trunk and Limbs Correspondence systems"

• "Onnuri Auricular Therapy". vol. 1, 2, 3

• "Su Jok Therapy"

• "Su Jok Acupuncture". vol. 1, 2

• "Thumb is Head"
על בסיס ההשתקפויות של הגוף הפיזי בכפות הידיים , מצא פרופ' פארק את ההשתקפויות המערכות האנרגטיות שפועלות בגוף האדם על פי התרבות הסינית (מרדיאנים) ולפי התרבות ההודית (צ'אקרות) והחל לטפל דרך כפות הידיים במערכות אנרגטיות אלה. האפקטים היו הרבה יותר מהירים וחזקים מאשר הטיפול באמצעות הגוף עצמו.

את הידע שלו חלק עם רופאים נוספים שניסו אף הם בהצלחה שיטת טיפול חדשנית זו ומכאן החלה שיטת הסו-ג'וק לעבור תהליך התפתחות מואץ במהלכה כתב ואייר  פרופ' פארק למעלה מ-100 ספרים, ובמקביל לאחר מספר שנות טיפול מוצלחות הקים וייסד מרכזי לימוד שונים דוגמת איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי בסיאול, קוריאה; אונורי קולג' ,אלמטי ,קזחסטן; האקדמיה לסו-ג'וק במוסקבה, רוסיה; האקדמיה לחיוך בג'ייפור, הודו; מכללת סמייל קולג' בישראל ועוד.

פרופ' פארק החליט להקדיש את חייו לתגליתו ובילה את רוב זמנו בהרצאות והוראת הסו-ג'וק במרכזים שונים ברחבי העולם. הופעתו הייתה פנומנאלית ומרשימה והמונים רבים נהרו להרצאותיו. חולים רבים היו מגיעים להרצאות ומטופלים בסבלנות רבה לעיני כל קהל הצופים המתפעל. אופיו נעים ההליכות והצנוע, חיוכו ודרכו הברורה והפשוטה להסברים מעמיקים הפכו לשם דבר ולכבוד ולהערצה ברחבי העולם

ממשפטיו המפורסמים: "היו הרופאים של עצמכם!", " החיוך הוא השלמות" ו-"סו-ג'וק לכולם".

במהלך חייו פיתח פרופ' פארק תיאוריית רבות, טכניקות טיפוליות ואף מכשירים רפואיים. תיאוריית שלושת המקורות ומדיטציית החיוך הינן השיטות המוכרות והנלמדות ביותר

תיאוריית שלושת המקורות מתייחסת למערכת חוקים בסיסיים אשר נמצאת בבסיס כל תופעה ותופעה בטבע, החל במבנה האטום וכלה בסדר גרמי השמיים. אותם כוחות מתבטאים גם במערכות יחסים, בקשרים חברתיים, באינטראקציות בין עצמים דוממים ואף כמובן בתופעות שמתרחשות בגוף הפיזי. הבנה של אותם כוחות מאפשרת התפתחות רוחנית ותודעתית שמאפשרת לרפא כמעט כל בעיה בגוף או בנפש

במהלך הרצאותיו לקה פרופ' פארק בשבץ מוחי, בשל המוגבלות בגופו, ניסה למצוא פיתרון וכך פיתח את תרפיית הפיתול, twist therapy, שיטה לפתיחת זרימה אנרגטית ספיראלית מרפאת אשר בזמן קצר עזרה לו להתאושש ולחזור לתפקוד מלא בהמשך, פיתח פרופ' פארק את מדיטציית החיוך והחל ללמד חיוך כדרך חיים וכדרך לאיזון. ה"חיוך", קבע פרופ' פארק, הינו הרגש הבסיסי המאוזן ביותר, "החיוך של הפליאה זהו תדר מופלא ומרפא".

חיוך הפליאה זהו החיוך הראשון שמופיע על פניו של התינוק. והחיוך של השלמות הוא תדר מרפא. כדי להגיע לתדר זה , אמר פרופ' פארק, עלינו לא רק לחייך באמצעות הפנים אלא גם באברים הפנימיים, בנפש ובנשמה וזה מה שאנו מתרגלים במדיטציית החיוך.

בסוף דרכו פרופ' פארק שם דגש על ריפוי באמצעות מדיטציית החיוך ובאמצעות הסו-ג'וק קי, שיטה להזרמת אנרגיה מאזורי עודף לאזורי חוסר עד לאיזון מושלם של הגוף.


פרופ' פארק נפטר בשנת 2010  בחנות פרחים במוסקבה לאחר סיום סמינר שנתי
בניו ד"ר פארק מין-צ'ול, נשיא איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי וד"ר פארק מין-יו סגנו, תפסו את מקומו בניהול איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי ובהפצת השיטה ברחבי העולם.
 
פעילות אקדמית
פרופ' פארק היה פרופ' חבר באקדמיה הבינלאומית למדעים, זכה לתואר ד"ר של כבוד מהמחלקה לפיזיולוגיה באוניברסיטת סנט פטרסבורג, רוסיה; תואר פרופ' של כבוד מהפקולטה לרפואה של אוניברסיטת קירגיסטן; תואר פרופ' מהפקולטה לרפואה באוניברסיטת קזחסטן ועוד.


עבודתו המדעית כללה פיתוח מערכות ההשתקפות בגוף האדם, תיאוריית שש הקי, תאוריית 8 המקורות, מערכת היהלום, מערכת האנרגיה הספיראלית, תיאוריית שלושת המקורות,תיאוריית חלקיקי ה-M, הטאי-צ'י של שלושת המקורות, התעמלות ספיראלית, תרפיית הפיתול, מדיטציית החיוך ועודפרופ' פארק פרסם למעלה מ-100 ספרים ומוערך בכל העולם בשל תגליותיווהשיטות אותן פיתח לריפוי הגוף והנפש.
פעלו הרב של פרופ' פארק בהסברים של חוכמת המזרח בכלים של מדע ושל הפיזיקה מודרנית זיכה אותו בהערכה כלל עולמית ומספר גופים הנקראים על שמו. יצירותיו ופעלו מונצחים במרכזים השונים שפתח ברחבי העולם ובמוזיאון על שמו שנחנך בתחילת 2013 במוסקבה