שיטת הסו-ג'וק הינה השיטה המתקדמת ביותר בתחום הרפואה המשלימה.
איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי מעביר סדנאות והשתלמויות בתחומי ריפוי שונים לקהלים רבים ומגוונים, על מנת להתעדכן בלוח הפעילויות הקרובות הקישו כאן
הביסוס המדעי של השיטה והדיוק הביוכימי והפיזיקלי של תאוריית שלושת המקורות מהווים פריצת דרך בחיבור בין הרפואה המשלימה והרפואה המודרנית.
השיטה התפתחה על בסיס ידע עתיק ואוניברסלי שנאסף מתרבויות קודמות. כיוון שהתפתחה בעידן זה של שינויים מואצים, השיטה מהירה, יעילה וזמינה לכל אדם ממש כמו "סמארטפון".
שיטת הסו-ג'וק בנויה מרבדים רבים.

ברובד הבסיסי ביותר עוסקת הסו-ג'וק  בריפוי באמצעות מערכות ההשתקפות של הגוף. על פני גוף האדם פזורות מאות מערכות השתקפות ייצוגיות של גוף האדם. מערכות אלו קיימות בגופנו באופן טבעי ומטרתם לסייע בידנו להביא להחלמה בצורה טבעית. המערכות הללו תוארו בעבר ע"י חוקרים רבים בני תרבויות שונות בין אם במצריים העתיקה, בהודו, בסין או במזרח הקרוב. באמצעות מחקר והגיון בסיסי הצליח פרופ' פארק ג'יי וו למצוא קו אחד שמחבר בין כל אותם מערכות השתקפות, את הרציונל הזה אנו לומדים בחלק  הראשון של הסו-ג'וק הבסיסי, סו-ג'וק לכולם.

קורס בסיס – סודות הבריאות

הקורס הבסיס בשיטת הסו-ג'וק פותח את המשתתף לעולם של ריפוי בהישג יד, פשוטו כמשמעו.
חזון פרופ' פארק ג'יי וו היה "היו אתם הרופאים של עצמכם".
באמצעות כלים פשוטים כגון עיסוי, צבעים, זרעים, מגנטים ומוקסות (קטורת) לומדים המשתתפים לגרות נקודות ריפוי של הגוף ולהביא אותו להחלמה באופן עצמאי גם ממקרים קשים וסבוכים.
במהלך הקורס מתנסים המשתתפים בריפוי עצמי וריפוי אחרים באמצעות כלים בסיסיים. לרוב משתתפים שמגיעים עם בעיות תפקודיות מוצאים מזור לבעיותיהם במהלך הקורס.
במסגרת קורס ההבסיס בסו-ג'וק נחשף המשתתף למערכת חוקים בסיסית המתקיימת בעולמנו – תיאוריית שלושת המקורות.
הקורס מספק גם כלים לפתיחת התודעה, שיפור היכולות האישיות ואף להתפתחות רוחנית.
קורס הסו-ג'וק הבסיסי הינו מומלץ לכל אדם ולכל גיל. באיגוד הסו-ג'וק הבינלאומי אנו רואים בקורס הבסיסי מעין "ביטוח בריאות" שמאפשר לאנשים לטפל בבעיות שלהם בצורה פשוטה וביתית ולחסוך הוצאות מיותרות של זמן וכסף.
הנחה מיוחדת ניתנת לגמלאים ולקטינים לטובת הפצת השיטה בקהילה.

הכשרת מטפלים בסו-ג'וק

מטפלי הסו-ג'וק עוברים מסלול הכשרה הכולל לימוד טכניקות איבחון וטיפול שונות המטפלות בגוף ובנפש ברבדים שונים. לאורך כל שנת הלימוד מתמודדים המטפלים עם מטופלים ברמות שונות. בסיום השנה מגיש המטפל עבודת גמר ועובר מבחנים עיוניים ומעשיים לצד התנסות קלינית המשולבת לרוב במחקר רפואי.

המטפל נחשף לעומק של עולם ההשתקפויות וברמות המתקדמות יותר נלמדות מערכות זרימה אנרגטיות שאופיינו בעולם העתיק דוגמת מרידיאנים וצ'אקרות. כן נלמדות מערכות זרימה אנרגטית מתקדמת יותר דוגמת מערכת היהלום ומערכת האנרגיה הספיראלית (סו-ג'וק קי).

מטפל הסו-ג'וק נדרש ללמוד אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה ברמה טובה על מנת שיוכל לשלב את הטיפול בטיפול הרפואי הקונבנציונלי. למעשה ככל שמבין המטפל את הרקע הפיזיולוגי של המחלה, כך הטיפול שיציע יהיה יותר מדוייק.
במהלך תהליך ההכשרה, מקבל מטפל הסו-ג'וק ארגז כלים שמיועד לטיפול בבעיות גופניות ונפשיות קלות וסבוכות.

ברמה המתקדמת ביותר, לומדים המטפלים להתייחס לחוקיות המתקיימת ביקום על פי תאוריית שלושת המקורות, ההבנה של מערכת חוקים בסיסיים זו מאפשרת תכנות מחדש של הגוף, השיטה מבוססת על כוחה הבלתי מוגבל של התודעה ומביאה לשינויים מופלאים שלעיתים נראים ניסיים.
בשנה השנייה של לימודי הסו-ג'וק נחשף המטפל לרבדים מתקדמים יותר של השיטה ולומד מערכות של תת מבנה שמאפשרות כניסה לרמות מבניות מאוד מדויקות דוגמת רשתית העין, שורש שן או דיסק פרוץ. בשנה זו לומדים התייחסויות לפתולוגיות שונות ומקבלים פרוטוקולי טיפול לבעיות שונות.
השנה השלישית מיועדת ללימוד טכניקות אבחון מתקדמות, אבחון בגלגל בעין, אבחון על פי דופק, טיפול במחלות קשות, טיפול על גבי ציר הזמן (ניקוי טראומות עבר נפשיות ופיזיות) טכניקות הרפייה, תזונה ותנועה.
למעשה הריפוי בשיטת הסו-ג'וק מביא את האדם לשלמות.
טיפול נכון בסו-ג'וק מתייחס לכל הרבדים ויוצר ריפוי מושלם.

לימודי סו-ג'וק

שיטת הסו-ג'וק מוגנת בזכויות יוצרים, השימוש בשיטה פתוח לכל אבל ההוראה מתבצעת אך ורק ע"י מורים מוסמכים אשר  ע"י איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי. מורי האיגוד המורשים הינם גם מטפלים מנוסים אשר מתעדכנים בכל שנה בתוכנית הלימודים ועוברים השתלמויות מקצועיות מטעם האיגוד הבינלאומי מספר פעמים בשנה.
כל מורי האיגוד עוסקים גם בפעילות התנדבותית.
שיטת הסו-ג'וק היא מעיין "תוכנת קוד פתוח" אשר מתפתחת ללא הרף.
כיום מוערכים כ-200,000 מטפלי סו-ג'וק ברחבי העולם. איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי מרכז את כל הידע והמחקר בשיטה ממרכזים שונים ברחבי העולם, מכין תוכניות לימוד שמתעדכנות מידי שנה ותומך טכני בתהליכי הריפוי של המטפלים. האיגוד מקיים סדנאות והשתלמויות מקצועיות לצד פעילות התנדבותית ענפה. האיגוד אוצר את כל הידע והכתבים מפרופ' פארק ג'יי וו, כולל קלטות וסרטונים של פרופ' פארק שתרם פורסמו.
לאיגוד מחלקת מחקר ופיתוח אשר מרכזת מיידע לגבי פרוטוקלי טיפול במחלות שונות, אחוזי הצלחה ומהירות תגובה לטכניקות טיפול שונות.
באיגוד חברים רופאים, חוקרים ומטפלים מרחבי העולם אשר החליטו להקדיש את חייהם להפצת השיטה ועוסקים אך ורק בסו-ג'וק.

לימודי סו-ג'וק מוכרים

שיטת הסו-ג'וק התפתחה במהלך 30 השנה האחרונות. השיטה עברה "גילגולים" רבים ונלמדת ברמות שונות.
כל רמות הסו-ג'וק הינן טובות ומרפאות, אבל כשם שמחשב אפשר להפעיל במערכת הפעלה DOS,WIN95  או WIN8, וכשם שאנטיוירוס צריך לרענן מידי שנה ותוכנות שונות צריך לשדרג, כדאי לוודא שקיבלתם את הגרסה המתקדמת ביותר של הסו-ג'וק שאפשר לקבל.
זיכרו שמטפל סו-ג'וק טוב יכול לטפל בכל סוגי הבעיות אך ורק באמצעות הסו-ג'וק.
אם את/ה רוצה ללמוד סו-ג'וק, מומלץ לוודא שאת/ה לומד במקום מוכר ע"י איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי ושהחומרים הם מעודכנים. ואז הלימודים הם באחריות. אנחנו נתמוך בכם לאורך כל תהליך הריפוי ונוודא שאתם עושים את הדברים הנכונים ומביאים את המטופל לריפוי מלא.
סו-ג'וק לכולם!!!