הכשרת מטפלים בסו-ג'וק  image
מטפלי הסו-ג'וק עוברים מסלול הכשרה הכולל לימוד טכניקות איבחון וטיפול שונות המטפלות בגוף ובנפש ברבדים שונים. לאורך כל שנת הלימוד מתמודדים המטפלים עם מטופלים ברמות שונות. בסיום השנה מגיש המטפל עבודת גמר ועובר מבחנים עיוניים ומעשיים לצד התנסות קלינית המשולבת לרוב במחקר רפואי.
המטפל נחשף לעומק של עולם ההשתקפויות וברמות המתקדמות יותר נלמדות מערכות זרימה אנרגטיות שאופיינו בעולם העתיק דוגמת מרידיאנים וצ'אקרות. כן נלמדות מערכות זרימה אנרגטית מתקדמת יותר דוגמת מערכת היהלום ומערכת האנרגיה הספיראלית (סו-ג'וק קי).
מטפל הסו-ג'וק נדרש ללמוד אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה ברמה טובה על מנת שיוכל לשלב את הטיפול בטיפול הרפואי הקונבנציונלי. למעשה ככל שמבין המטפל את הרקע הפיזיולוגי של המחלה, כך הטיפול שיציע יהיה יותר מדוייק.
במהלך תהליך ההכשרה, מקבל מטפל הסו-ג'וק ארגז כלים שמיועד לטיפול בבעיות גופניות ונפשיות קלות וסבוכות.
ברמה המתקדמת ביותר, לומדים המטפלים להתייחס לחוקיות המתקיימת ביקום על פי תאוריית שלושת המקורות, ההבנה של מערכת חוקים בסיסיים זו  מאפשרת תכנות מחדש של הגוף, השיטה מבוססת על כוחה הבלתי מוגבל של התודעה ומביאה לשינויים מופלאים שלעיתים נראים ניסיים.
בשנה השנייה של לימודי הסו-ג'וק נחשף המטפל לרבדים מתקדמים יותר של השיטה ולומד מערכות של תת מבנה שמאפשרות כניסה לרמות מבניות מאוד מדויקות דוגמת רשתית העין, שורש שן או דיסק פרוץ. בשנה זו לומדים התייחסויות לפתולוגיות שונות ומקבלים פרוטוקולי טיפול לבעיות שונות.
השנה השלישית מיועדת ללימוד טכניקות אבחון מתקדמות, אבחון בגלגל בעין, אבחון על פי דופק, טיפול במחלות קשות, טיפול על גבי ציר הזמן (ניקוי טראומות עבר נפשיות ופיזיות) טכניקות הרפייה, תזונה ותנועה.
למעשה הריפוי בשיטת הסו-ג'וק מביא את האדם לשלמות.
טיפול נכון בסו-ג'וק מתייחס לכל הרבדים ויוצר ריפוי מושלם.