סו-ג'וק בעידן המודרני
בעידן זה של שינויים טכנולוגיים מהירים, העולם סביבנו משתנה במהירות, הכל צובר תאוצה. לצערנו שינויים אלה מתבטאים  לא רק בטכנולוגיה אלא גם בתחלואה.
אורח החיים המודרני הרווי בסטרס, תזונה לא מיטבית, פעילות פיזית ירודה וישיבה מרובה מול מסכי מחשב, מביא לנסיקה של מחלות שנקראות מחלות אורח חיים או Lifestyle diseases.  בקבוצת מחלות אלה ניתן למצוא מחלות עולם מערבי דוגמת סוכרת סוג 2, יתר ל"ד והסינדרום המטבולי. בנוסף, יש עליה משמעותית במחלות החיסון העצמי ( מחלות אוטואימיוניות   Autoimmune disease) דוגמת אסטמה, אלרגיה, סוכרת סוג 1, קרוהנס, קוליטיס SLE ועוד. השיפור בתוחלת החיים והשימוש הכרוני והאובססיבי בתרופות מביא גם לעליה במקרים של מחלות נוירודגנרטיביות דוגמת פרקינסון, אלצהיימר, דימנציה וטרשת נפוצה.
בעידן זו התפתחה ונוצרה שיטת הסו-ג'וק, על בסיס ניתוח והבנה חדשה ומודרנית  של ידע קדום שנאסף מתרבויות שונות.
בדומה למעבדים חדישים, מחשבי כף יד ופלאפונים חכמים, השיטה ממשיכה להתפתח ולהשתכלל בכל רגע נתון. ממש כתוכנת "קוד פתוח", הידע והתודעה של עוסקים בשיטה ברחבי העולם מביא לצמיחה ולהתפתחות מתמדת.

הרפואה המערבית אומנם עברה פריצת דרך משמעותית באמצעי הדימות הממוחשבים (דוגמת ה -CT וה- MRI), אך מבחינת הטיפול התרופתי לא הרבה התרחש מאז גילה אלכסנדר פלמינג (1881-1955) את הפניצילין ב-1928.
 
סביר להניח  כי פריצת הדרך הבאה בתחום הרפואה תשלב רפואה פיזית (מערבית) ומטאפיזית (כל מה שמעבר לפיזיקה המוכרת) ובמשבצת זו בדיוק יושבת הסו-ג'וק. הסו-ג'וק הינה יותר משיטה נוספת ברפואה משלימה, אלא פלטפורמה שמאחדת ישן עם חדש, ידע עתיק מתרבויות שונות ושיטות שונות וחשיבה מודרנית המסתמכת על אמצעי דימות ואיבחון טכנולוגיים מתקדמים.
 
איגוד הסו-ג'וק רואה בשיטה זו את תחילת פריצת הדרך הבאה בתחום הרפואה. החשיפה לכוחה המופלא של התודעה, לצד שינוי ההבנה לגבי העולם הפיזי והמדיד והיכולת להתבונן בתמונה המלאה מאפיינים את מטפלי הסו-ג'וק. מכניקת הקוונטים  נוגדת את המכניקה הניוטונית והיו לה מתנגדים רבים בתחילה.  אולם היום, תופעות רבות בעולמנו הנחווה יכולות להיות מוסברות רק באמצעות פיזיקה קוונטית ועיקר המדע פונה קיום לכיוונים הללו. הסו-ג'וק הינה סוג של פיזיקה קוונטית. בשיטת הריפוי הזו, המנגנונים הינם משניים, הנושא החשוב ביותר הוא מצב המטופל לפני ובסוף הטיפול. הדרך, או המנגנון הינם אינדיבידואלים ולא תמיד ניתנים להסבר.
בשיטת הסו-ג'וק, הגישה השלמה והפתוחה, לצד היעילות והחיפוש התמידי עבור מדדים להתקדמות, מביאה למציאת מרפא למחלות קשות ומורכבות ולווי תהליכי החלמה סבוכים כמו לדוגמא מחלת הסרטן.