קליניקה מקצועית לאיזון מושלם

הקליניקה של איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי פועלת על מנת להביא את גוף המטופל לאיזון מושלם.
הטיפול נעשה באמצעות צוות מומחים ומבוסס על פרוטוקלי טיפול שפותחו לפתולוגיות שונות ע"י מרכז המחקר והפיתוח של האיגוד הבינלאומי.
בראש קליניקת המומחים עומד ד"ר זוהר יגיל, ראש מחלקת המחקר והפיתוח של האיגוד הבינלאומי ויו"ר הסניף הישראלי של האיגוד.

התהליך הטיפולי מורכב מאבחון מעמיק המסתמך על עיון בבדיקות רפואיות (ביוכימיה והדמיה), חוות דעת רפואיות, תשאול ואבחון מעשי.
למעשה החלק החשוב ביותר של הטיפול הוא האיבחון שכולל התרשמות ממבנה גוף ושפת גוף, מבנה ומרקם כפות הידיים, השיער והציפורניים, שימוש באבחון בגלגל העין, חישת דפקים וטכניקות נוספות. 
במקביל למאפיינים פיזיולוגיים-ביוכימיים הניתנים למדידה, מאופיין המטופל גם מבחינה מטה-פיזית ונקבע הההרכב האנרגטי שלו (קונסטיטוציה) ואותן שלוחות אנרגטיות שיצאו מאיזון.

לאחר האבחון נקבע פרוטוקול טיפולי המבוסס על ידע ומחקרים שנערכו ברחבי העולם בפתולוגיות דומות. במקביל, נקבעת אסטרטגיה טיפולית הכוללת מדידת פרמטרים אותם בוחרים לשפר (המדידה הינה חיונית על מנת להעריך את יעילות הטיפול), הערכת מספר מפגשים ומתן שיעורי בית מפורטים הכוללים גירוי נקודות השתקפות רגישות באמצעות זרעים, תרגילי מתיחה פיזית של הגוף בשילוב נשימה (Sam won gong), ותרגילי נשימה מחייכת.
את פרוטוקול הטיפול מבצע מטפל מומחה, אשר מלווה את המטופל בתהליך הטיפולי ותומך בשלבי הריפוי השונים.


לקליניקה של איגוד הסו-ג'וק הצלחה של למעלה מ-90% בטיפול בפתולוגיות שונות. הטיפולים הינם באחריות ומתבצעת ביקורת קפדנית על תהליכי ההחלמה של המטופל.
קלינקת המומחים מתחייבת לפעול להבאת המטופל לאיזון מושלם ואופטימלי ולשיפור משמעותי. הטיפול מלווה במעקב צמוד אחר מדדי החלמה תוך מתן שיעורי בית וטיפים לעבודה עצמית. הטיפול מבוסס על מאגרי ידע בינלאומיים ועל פרוטוקלי טיפול שפותחו עבור הפתולוגיות השונות.


בנוסף מתקיימים בקליניקות השונות ברחבי הארץ ערבי מבוא לריפוי עצמי בהם מועברים עקרונות השיטה לריפוי עצמי וימים פתוחים לריפוי חינם של הקהילה. הריפוי החינמי פתוח לקהל הרחב בהרשמה מראש ובו נערכים טיפולים בעיקר בצבעים, זרעים, מגנטים ומוקסות ע"י מתנדבים.
לפרטים נוספים ולהרשמה אנא פנו למשרדינו.