מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

מה אם אנחנו באים לתקן מכשיר מסוים ובארגז הכלים שלנו רק פטיש או פלייר, מה נעשה כשאנחנו צריכים מברג? לאיזו בעיה מומלץ להשתמש באיזה שיטה ממגוון הטכניקות הטיפוליות בסו-ג'וק? במהלך לימודי הסו-ג'וק אנחנו נחשפים למגוון טכניקות טיפוליות, טיפול במערכות השתקפות, סו-ג'וק קי, סו-ג'וק קי מרידיאנים, 6 קי, תת מבנה 6 קי, שלושת המקורות, תרפיית הפיתול , מדיטציית החיוך, סאם ואן דונג, מערכת יהלום, טיפול בזמן, טיפול בכיוונים ועוד... בהשתלמות זו נלמד על המנגנונים הפיזיולוגים והאנרגטיים העומדים מאחורי כל אחת מטכניקות הריפוי בסו-ג'וק, נלמד לאיזה סוגי בעיות ניתן להשתמש בכל טכניקה, למה לצפות לאחר הטיפול, מתי צפוי שיפור, מתי לחזור על הטיפול ובאיזה תדירות, נלמד כיצד מומלץ לשלב בין השיטות השונות, איזה שיטות טובות לטיפול מרחוק ואיזה מקרוב ונשתדל לעשות סדר בארגז הכלים שלכם.


  • תאריך: 9/11/2022 18:00
  • מיקום אירוע מקוון

תיאור

עושים סדר בארגז הכלים!

במהלך לימודי הסו-ג'וק אנחנו נחשפים למגוון טכניקות טיפוליות, טיפול במערכות השתקפות, סו-ג'וק קי, סו-ג'וק קי מרידיאנים, 6 קי, תת מבנה 6 קי, שלושת המקורות, תרפיית הפיתול , מדיטציית החיוך, סאם ואן דונג, מערכת יהלום, טיפול בזמן, טיפול בכיוונים ועוד...

בהשתלמות זו נלמד על המנגנונים הפיזיולוגים והאנרגטיים העומדים מאחורי כל אחת מטכניקות הריפוי בסו-ג'וק, נלמד לאיזה סוגי בעיות ניתן להשתמש בכל טכניקה, למה לצפות לאחר הטיפול, מתי צפוי שיפור, מתי לחזור על הטיפול ובאיזה תדירות, נלמד כיצד מומלץ לשלב בין השיטות השונות, איזה שיטות טובות לטיפול מרחוק ואיזה מקרוב ונשתדל לעשות סדר בארגז הכלים שלכם.

במהלך ההשתלמות נעבור בצורה של סקירה על כל אחת משיטות הטיפול בסו-ג'וק, ניכנס למנגנוני הפעולה של השיטה, ברמה הפיזיולוגית והאנרגטית, נאפיין כמה זמן צריך להימשך הגירוי ומתי לצפות לשיפור. נעמיק לרציונל שנמצא מאחורי הטכניקה והבסיס הפיזיולוגי והחלקיקי עליו מבוססת הטכניקה. משם נדון בסוגי הבעיות בהם ניתן לטפל בטכניקה, נדון בשילובו של המטופל ובחשיבות שיתוף הפעולה מצידו בכל אחת מהטכניקות. נסכם את המפגש בטבלה מסכמת יתרונות וחוזקות של כל השיטה ומספר אפשרויות לשלב בין טכניקות עבודה שונות על מנת להביא את המטופל למצב של ריפוי מיטבי.