מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

פילוסופיית החיוך: חלק גדול מלימודי הסו-ג'וק מוקדשים לטכניקות כאלה ואחרות, פרופ' פארק מפתח השיטה היה מדען ופרקטיקן ובתחילה חיפש את שיטת הריפוי המהירה והאולטימטיבית שתתן מענה מהיר ויעיל. בהמשך דרכו הפך פרופ' פארק את הריפוי מטכני ופרקטי לתהליך רוחני של חיבור האדם לסביבתו, ריפוי הניוטרו. במשך אלפי שנים תרבויות שונות ניסו לפתח דרך לאזן בין הגוף והנפש ולהביא לשחרור או הארה. אולם מעטים הם אלו שהצליחו ללכת בדרך ולהגיע ליעד... מהי ההארה על פי הסו-ג'וק? מהי הדרך לההארה? כיצד לפעול מתוך המקום הפנימי והמדוייק ומהו אותו חיוך שאנחנו מזכירים כל הזמן? כיצד לפגוש אותו וכיצד לדייק את עצמנו ולהזדכך?


  • תאריך: 9/07/2020 17:00
  • מיקום אירוע מקוון

תיאור

החיוך – הבסיס הפילוסופי לרפואת הסו-ג'וק

תורת הסו-ג'וק פותחה ככלי שימושי ויעיל להמרצת מנגנוני ריפוי עצמי.

עם זאת, כחלק מהמסע להבנת העולם המסודר והבנוי היטב נחשף פרופ' פארק לסדר הבסיסי המתקיים בעולמנו ופיתח את תאוריית שלושת המקורות ומשם חיבר את מדיטציית החיוך.

אבל מהו אותו חיוך ואיך להשיג אותו?

 רבים חושבים שהסו-ג'וק היא פשוט שיטת POINT AND SHOOT,  בסגנון, תלחץ או תדקור ותחלים.

למעשה מתוך ניסיון של שנים בליווי תהליכי החלמה של מטופלים, לא מספיק תמיד רק ללחוץ או לדקור. שינוי תודעתי הינו צעד הכרחי בהחלמה ממחלות כרוניות ומחלות מורכבות.

אז איך מתבצע שינוי תודעתי זה? השינוי מתחיל בשינוי התודעה של המטפל עצמו.

החיוך הוא כלי לשחרור ממעגל הסבל, והבנת פרספקטיבת ה"דרמה האוניברסלית" מסייעת לנו להבין מהו אותו חיוך.

בהרצאה זו נלמד להגיע אל החיוך מתרבויות שונות. נעמיק לתוך פילוסופיית החיוך שנמצאת בבסיס ההוויה של שיטת הסו-ג'וק.

ונבין היבטים של ריפוי, משמעותה של מחלה, גישות ניוטו וניוטרו לריפוי ותפקידו של המטופל בתהליך עצמו.

אנשים רבים שואלים מהי דרך הטיפול היעילה ביותר לכל מחלה, צבעים, עיסוי , מגנטים, מחטים מכשיר אור, השתקפות וכו', האמת היא שדרך הטיפול היעילה משתנה בין מטפל למטפל ובין מטופל למטופל ותלויה בגורמים רבים. יכולת המטופל לבחור בדרך הטיפול היעילה והמדוייקת שתביא לתוצאות המהירות ביותר היא המפתח. איך עושים זאת?

באמצעות החיוך.