מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

לימוד טכניקות של התקשורת המקרבת על פי מרשל רוזנברג, הקשבה אמפטית, זיהוי צרכים, תקשורת בשפת ה"ניוטרו", שפת אנרגיית החיים. רכישת מיומנויות תקשורת בסיסיות. הקשבה למטופל. פיתוח גישה טיפולית שאינה שופטת. אתיקה טיפולית ועוד. מרצה: גל בראון.


  • תאריך: 17/06/2020 09:30 - 17/06/2020 12:30
  • מיקום אירוע מקוון
  • מידע נוסף: איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי סניף ישראל

תיאור


 




חלק ח': יחסי מטפל-מטופל. 

רובנו מנהלים עם עצמנו ועם הסובבים אותנו, מערכת יחסים שנשענת על התפיסה המוכרת של נכון/לא נכון, בסדר/לא בסדר, צודק וטועה, בעיקר כאשר אנחנו בקונפליקט או בעימות. לעיתים קרובות שימוש ברגשות של פחד, אשמה ובושה נפוץ ככלי להשגת מטרות ויעדים. פעולה שנובעת מרגשות אלה הינה לרוב לא מדוייקת ויוצרת ניכור והתרחקות ממה שחי בתוכנו ומשותף לנו מפחיתה את הסיכוי שנוכל לתת ולקבל בהנאה ושמחה מתוך חמלה, לעצמנו ולאחר, שהיא נטייתנו הטבעית המולדת. 'תקשורת מקרבת' נותנת לנו כלים לנהל מערכות יחסים שבהן כל אחד יכול לבחור, לחשוב ולפעול מתוך בחירה, אחריות ורצון. וכך , בביטוי מלא של רגשותנו וצרכינו, בהקשבה סקרנית ועמוקה לאחר, מתוך חיבור לעצמנו ולסובבים אותנו, קיים סיכוי גדול יותר שנוכל לקבל את מבוקשנו.

לפני מס' שנים, במהלך הנסיעות שלי התחלתי לשמוע הרצאות של מרשל רוזנברג מפתח שיטת התקשורת המקרבת, Non Violent Communication, ופשוט נפתח לי הלב  לרווחה, זו הייתה אהבה ממבט ראשון, מדוייקת ומותאמת, מצאתי את מודל שלושת המקורות, החיוך, הדרמה האוניברסלית וחיבור עמוק לאנרגיית החיים שזורמת בכל אחד מאיתנו. מעבר לכך, התחלתי להבין יותר לעומק מה אנחנו עושים בטיפולים שלנו, מה היא אותה אנרגיית חיים, וכמה מופלא זה במקביל לטיפולים שאנחנו עושים על הגוף או בהשתקפות, איך לפתוח חסימה של אדם עם חייו והדרך לחיבור העצמי. הכל מתחיל בהקשבה, למה שחי בתוכנו, למה שגורם לנו להרגיש חיים ואותו הדבר אצל אחרים, ניתן לזהות את מה שגורם להם להרגיש חיים ולעזור להם לפתוח את הדרך לשם.

השיטה הזו היא ממש מתנה ודרך נוספת להבין מה זה שלושת המקורות ומה זה ניוטרו ואנרגיית החיים, אבל כמו בכל שפה, בהתחלה זה שובר את השיניים ומעייף את האוזניים, ולכן עכשיו בכוחות מחודשים ובהשראת רוח הבריאה נוצרה סדנה, עם גל בראון אשר עברה הכשרה והסמכה להוראת קבוצות בשיטה ועוסקת בשיטה הזו למחייתה.

השיטה היא מדהימה ומאפשרת לנו ללמוד לתקשר  בצורה מדויקת יותר והרמונית יותר עם אחרים להתחבר לניוטרו שלהם ולא ליפול למלכודת מלחמת ההטרו וההומו...צודק-לא צודק, נורמלי-לא נורמלי, נכון -לא נכון, בסדר-לא בסדר שגורמת לרוב לסבל וחוסר הרמוניה.





  • תקשורת מקרבת על פי מרשל רוזנברג ועל פי שלושת המקורות - שפה לחיבור חיים
  • שימוש בתקשורת מקרבת על מנת להתחבר למה שחי אצל המטופל ובאמצעות זאת לפתוח את החיבור ואת זרימת אנרגיית החיים
  • אתיקה טיפולית


דרישות הקורס:


•          נוכחות ב  90%  מהשיעורים.  30 מפגשים של 4 שעות סה"כ 120 שעות לימוד שחלקם יועברו בצורה של התנסות קלינית ומחקר עם מוסד רפואי או אקדמי

•          סיום שנה ג'  וקבלת תעודת מטפל סו-ג'וק Sujok Therapist (SJT)  מטעם איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי מותנה  במעבר מבחן עיוני ומעשי.

•          זוהי תוכנית הלימודים החדשה והמעודכנת!

תלמידים וותיקים שמעוניינים לחזק את הידע שלהם יכולים להצטרף לנושא מסוים.



מחיר הקורס: 7750 ש"ח כולל חברות באיגוד הסו-ג'וק הבינלאומי או חידוש חברות לחברי האיגוד משנת לימודים קודמת