מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

בערבים המיוחדים האלה נתמקד במדיטציות לריפוי עצמי של הגוף והנפש עם דגש על מדיטציית החיוך של שיטת הסוג'וק שתלווה אותנו במהלך המפגשים בנוסף שימוש בקריסטלים בתהליכי הריפוי, ומדיטציות מעולם תרפיית האי דואלית, היוגה והבודהיזם וכו החיוך הינו גם תופעה בסיסית בחיינו. העובדה שתינוק בן יומו מתחיל לחייך חיוך זוהר, טהור ורגוע מוכיחה ללא צורך בהסברים את חשיבות החיוך כמצרך חיוני לחיים. החיוך מופיע בצורה ספונטנית כאשר משהו יפה, מופלא, הרמוני ומושלם מתרחש. החיוך הינו אחד הערוצים החשובים ביותר להשגת הרמוניה ושלמות, החיים בחיוך. מדיטציית החיוך הינה דרך מסודרת ומדעית לאפשר למתרגל לשלב את החיוך כחלק אינטגרלי מתהליך המדיטציה באמצעותו הופך האדם מודע למשמעות האמיתית של קיומו. הגעה למצב של שלמות עצמית, חיים מלאי חיוך ומשוחררים מכל סוג של סבל. שקט עמוק - המקום הנעים והמרחב שהוא נותן, שמחה שמגיעה בלי סיבה, שחרור ממועקות ומתחים, תובנות על המהות הפנימית שלך, ריפוי של הגוף הפיזי, ריפןוי של הגוף הנפשי, שחרור מהסבל וחיבור לאושר כל אלה ועוד מחכים לכם כאן. כל מפגש הוא מסע ותהליך בפני עצמו שבו נלמד ונתרגל זוג מדיטציות, נעמיק את היכולות שלנו להכנס דרך שערי מדיטציה שונים - למצבי תודעה אחרים, ונתמקד בריפוי שהרגע הזה נותן והגוף נפש ברגע הזה רוצה לקבל. את התהליכים שבמפגשים נחלק למודולים של 4 מפגשים, כל מודול יוקדש לתהליך אחר, ריפוי אחר, או שיטה אחרת. דוגמאות: מודול שכולו כניסה למרכז הלב, ריפוי הלב, ריברטינג של הלב, מדיטציות שונות לפתיחת הלב, לימוד קבלה ונתינה מהלב. מודול שכולו עבודת ריפוי דרך עבודה על הצ'אקרות השונות. מודול של ריפוי עצמי דרך שימוש באבני חן וכך הלאה במהלך המדיטציות לעיתים יועבר טיפול הילינג קצר למשתתפים במטרה לשחרר חסימות אנרגטיות ולהכנס עמוק יותר לתוך המדיטציה. לעיתים נחליף את אחת המדיטציות בתהליך ריפוי עצמי, או עבודת הילינג קבוצתית. התשלום הינו חודשי 320 שח משך כל ערב ריפוי הוא כשעה וחצי עד שעתיים השיעור בתוספתא 4 קומה 3 דירה 12 תל אביב המפגשים בקבוצות קטנות יש לתאם הגעה מראש לעוד פרטים או שאלות: 054-3384079 נועם


  • תאריך: 29/01/2020 19:00
  • מיקום תוספתא 4, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: קומה 3, דלת מימין למעלית

תיאור

מדיטציית החיוך

מדיטציה (Meditation) או בעברית התבוננות (לפי האקדמיה – בוננות), הינה מצב של תודעה מושלמת, מצב הרמוני של תודעה בלתי מוגבלת אשר מאפשר לראות הרמוניה בכל דבר.

המדיטציה התקיימה בהודו לפני אלפי שנים ותורגלה רבות ע"י אנשים על בסיס יומיומי. המדיטציה שימשה ככלי להגשמת חיים שמחים, מספקים והרמונים במטרה להשיג את השלמות העצמית, מטרת החיים.

בודהה האמין שהמדיטציה הינה אחת משמונת הדרכים להשתחרר ממעגל הסבל.

במאה השניה לספירה, המתבודד המפורסם פטנג'לי, פיתח שיטת שמונה שלבים להביא את הנפש למצב של שלמות – ראג' יוגה. השלב השישי של התהליך הינו ריכוז והשלב השביעי הוא מדיטציה, כלומר באמצעות המדיטציה המתרגל יכול לא רק להשתחרר ממעגל הסבל אלא גם להגיע לרמה של שלמות עצמית.

  גם בעולם המערבי, מחקרים מראים כי שימוש במדיטציה באופן יומיומי יכול לשמש כ"תרופת מנע" לאורח החיים האינטנסיבי והעמוס בחיים המודרניים. המדיטציה מרגיעה את הנפש, מאפשרת התחברות לעצמי ומהווה דרך להשגת השלמות העצמית.

החיוך הינו גם תופעה בסיסית בחיינו. העובדה שתינוק בן יומו מתחיל לחייך חיוך זוהר, טהור ורגוע מוכיחה ללא צורך בהסברים את חשיבות החיוך כמצרך חיוני לחיים.

החיוך מופיע בצורה ספונטנית כאשר משהו יפה, מופלא, הרמוני ומושלם מתרחש.

החיוך הינו אחד הערוצים החשובים ביותר להשגת הרמוניה ושלמות, החיים בחיוך.

מדיטציית החיוך הינה דרך מסודרת ומדעית לאפשר למתרגל לשלב את החיוך כחלק אינטגרלי מתהליך המדיטציה באמצעותו הופך האדם מודע למשמעות האמיתית של קיומו. הגעה למצב של שלמות עצמית, חיים מלאי חיוך ומשוחררים מכל סוג של סבל.

תרגול של מדיטציית החיוך יכול לסייע לאדם להגיע למצב של הבנה מושלמת והכרה במהות הקיום ומטרת חייו.


על המנחה:

נועם יגיל,  תרפיסט הוליסטי, מנחה סדנאות ומורה למדיטציה ויוגה, משלב בשיעורים ובטיפולים כלים מהפסיכולוגיה הרוחנית ותרפיית האי-דואליות, הילינג ורייקי, הילינג קריסטלים, תטה הילינג, תקשור, ומודעות עצמית. 

במישור היצירתי אני בוגר טכניון מפתח תוכנה בכיר. וכיום מפתח אפליקציות לתחום הרוחני.