מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

אומנות התנועה הספיראלית על פי שלושת המקורות ה-Sam Won Dong הינה אומנות תנועה רכה המבוססת על פתיחת הזרימה הספיראלית בגופנו. התנועה מבוססת על פילוסופיית שלושת המקורות המדברת על 4 כוחות בסיסיים המתבטאים בכל תופעה ותופעה בטבע. ה-Sam Won Dong הינה שיטה יעילה לאיזון וחיבור בין גוף ונפש ומשמשת להתרחבות התודעה, חיבור לעצמי, העצמה אישית וצמיחה מתוך הבנה של החוקים הבסיסיים של הקיום. השיטה פותחה בדרום קוריאה ע"י פרופ' פארק ג'יי וו ומשמשת יחד עם שיטת ה-Sam Won Gong ככלי עוצמתי לאיזון ולריפוי באמצעות תנועה. הסדנה חוויתית ועוצמתית. מתקיימת בנופים הקסומים של חוף מפרץ האלמוגים בפאפוס, קפריסין.


  • תאריך: 24/05/2019 10:00 - 25/05/2019 18:00
  • מיקום מצפה רמון, Israel (מפה)

תיאור

תנועת שלושת המקורות, פותחה ע"י פרופ' פארק ג'יי וו מדרום קוריאה ונקראה בעבר הטאי צ'י של החיוך. משמעות המושג טאי צ'י הינו פוטנציאל אין סופי, ואת החיוך, אתם כבר מכירים...

בשלב הראשוני תנועת שלושת המקורות כוללת סדרה של 78 תנועות אשר פותחות את הזרימה הספיראלית בגופנו ומאפשרת איזון גוף נפש והתאמת תדרים עם היקום סביבנו בצורת מדיטציה של תנועה.

הינכם מוזמנים לסדנה חוויתית של לימוד אומנות התנועה הספיראלית על פי שלושת המקורות, ה-Sam Won Dong.

את הסדנה יעביר ד"ר זוהר יגיל, יו"ר איגוד הסו-ג'וק הישראלי, יו"ר מחלקת המחקר והפיתוח של איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי ומרצה בינלאומי ל-Sam Won Dong ומדיטציית החיוך.

עלות הסדנה  הכוללת לינה, ארוחת ערב שישי, ארוחת בוקר וארוחת צהריים בשבת 1250 ש"ח.

עלות הסדנה והאירוח לחברי איגוד 820 ש"ח למשתתף (2 משתתפים בחדר) 

עלות סדנה ואירוח לחברי איגוד למשתתף הנשאר לבד בחדר 950 ש"ח.

מומלץ להזמין מראש כיוון שמספר המקומות מוגבל.

ניתן להגיע עם בני זוג ומשפחה.

למידע נוסף  ולהרשמה Sujok.il@gmail.com

054-7474217, 073-7410217

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר של איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי סניף ישראל

www.israelsujok.com


אומנות התנועה על פי שלושת המקורות – Sam Won Dong  לוח זמנים:

 

הזמנים והרכב השיעורים נתונים לשינוי על פי התקדמות הקבוצה, התהליך הינו תהליך לימודי, אחרי לימוד הטכניקה מתחילה זרימת אנרגיה ועימה תנועה של מחשבות, תובנות ותחושות, לכן מפעם לפעם נעשה הפוגה, ננצל את נופי המדבר הפתוחים והמרגיעים ונהנה מזמן ניקוי של ניוטו.

 

יום שישי 24.5.19

 10:00-11:00 התכנסות והרשמה

11:00-13:00  תרגול Sam Won Gong - הפעלת קווי האנרגיה האורכיים באמצעות נשימה ומתיחה

13:00-14:00 הפסקת צהריים

14:00-16:00 לימודי תנועה ספיראלית - צעד אחד של Sam Won Dong

16:00-17:00 חלוקה לחדרים

19:00-20:00  קבלת שבת וארוחת ערב

21:00-22:00 מדיטציית החיוך ככלי לטיהור הגוף, הנפש, החיים והנשמה

 

יום שבת 25.5.19

 07:00-0:800 טאי צ'י של הפיהוק - Yawn Sam Won Dong

8:00-9:00 ארוחת בוקר

9:00-12:00 Sam Won Dong one step - מדיטציה בתנועה

12:00-13:00 ארוחת צהריים

13:00-15:00 הפסקת צהריים

15:00-18:00 אימון אחה"צ, סיכום

 

גוף האדם הוא צורת חיים המהווה יקום זעיר ומאוזן היטב. מסיבה זו יש לגוף כל מה שצריך על מנת לשמר את החיים שבו ולשרוד בטבע כתופעה אינטגרלית ועצמאית.

תרפיית הסו-ג'וק הינה אחת השיטות היעילות ביותר לטיפול בבעיות בגוף ובנפש. עם זאת מהות השיטה אינה מסתכמת בריפוי אלא בהעלאת המודעות (consciousness) וההבנה של הסדר הבסיסי בעולם כחלק מתהליך של צמיחה והתפתחות רוחנית.

ההבנה של הסדר הבסיסי שקיים בעולם (סדר שלושת המקורות) והביטוי שלו בכל הסובב אותנו מאפשרת לנו התבוננות והבנה עמוקה ושורשית של התהליכים המתרחשים סביבנו. השיטה נפלאה לריפוי אבל גם להבנה של העולם הסובב אותנו מבחינה מולקולארית,חברתית ורוחנית.

אחד מיתרונותיה הגדולים של השיטה הוא שהיא משלבת חוכמה עתיקה שנאספה במשך עידנים מתרבויות שונות יחד עם לוגיקה מודרנית שתואמת את המערכת הרפואית הממסדית. 

ד"ר פארק מין-צ'ול - נשיא איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי

סדרת הטרו - מתוך one step sam won dong

שאלות נפוצות

האם ה-Sam Won Dong  הינה שיטת טיפול?

שיטת ה-Sam Won Dong מבוססת על פתיחת הזרימה הספיראלית בגוף האדם. למעשה היות ובגוף האדם מספר רב של זרימות אנרגטיות, איזון הזרימה הספיראלית מהווה כלי טיפולי עוצמתי ומשמש לריפוי הן מחלות אורטופדיות והן מחלות פנימיות. את האיזון ניתן לבצע בטכניקה של פיתול הגוף שנקראת גם תרפיית הפיתול אשר מיושמת כבר בבתי חולים ברוסיה ובבלקן, תוצאות דומות ניתן להשיג ע"י  תרגול יום יומי של Sam Won Dong.

השיטה משמשת גם ככלי טיפולי וגם לתחזוקה, אולם עיקר הפעולה של התירגול הינה סוג של מדיטציה בתנועה כחלק מתהליך של העלאת המודעות והעצמה אישית.

כמה שלבים יש בלימוד ה-Sam Won Dong?

 שיטת ה-Sam Won Dong כוללת  תרגילי נשימה ומתיחת תעלות אנרגטיות שנקראת Sam Won Gong ואימון Sam Won Dong שכולל צעד אחד, שני צעדים ורצף שלושת המקורות. כמו כן כוללת השיטה תרגולים נוספים דוגמת התעמלות ספיראלית, הטאי צ'י של הפיהוק ועוד.

כמה זמן לוקח להגיע לרמה סבירה?

התירגול הוא מאוד אינדיבידואלי, נהוג לתרגל צעד אחד של Sam Won Dong במשך כשנה ורק לאחר מיכן ללמוד 2 צעדים, רק לאחר כשנתיים כדאי להתחיל להתאמן על הרצף.