מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

בסו-ג'וק אנחנו מכירים את רכיבי העצמי כגוף-נפש-חיים-נשמה. פעמים רבות אנחנו עובדים על פתיחת חסימות בגוף, בנפש ובשדה האנרגטי סביבנו. פתיחת חסימות באירוע המופלא והייחודי שנקרא חיים, ועל אחת כמה וכמה ברמה הנשמתית נראה כמו תחום אליו יש פחות גישה, לפחות לא בצורה ישירה וטכנית. אבל מה הם הנשמה והחיים על פי הסו-ג'וק וכיצד כן אפשר לגשת אליהם? בסדנה חוויתית זו של התחדשות נפגוש את החיים שבתוכנו ונתחבר אליהם מתוך עצמנו. לרגל ראש השנה, תקופת ההתחדשות וזמן קוסמי של בחירה, זמן של "חתימה בספר החיים", נערוך סדנה של מפגש עם היבטים פנימיים של העצמי. נלמד להכיר את עצמנו דרך המערכות האנרגטיות בגופנו. נתרכז במרכזים האנרגטיים וננוע לאורכם מתוך היכרות עם מנעד הרגשות שלנו ומשמעותו. נלמד יחד כיצד הרגשות, מכוונים אותנו לאותן פינות של תיקון נשמתי, או בשפת הסו-ג'וק, פתיחת חסימה ונאפשר תהליך של שדרוג של המנעד העצמי הכולל נשמה-נפש-גוף וחיים. מתוך היכרות עם הרכיבים השונים ומתן מקום לרגש ככלי לזיהוי רכיבי הנשמה שדורשים פתיחה. פתיחה של תדר. נלמד כיצד רגשות בצורה פשוטה מתארים תגובה אנרגטית של פתיחה או סגירה של המרכזים בגופנו וכיצד הם בעצם מאפשרים לנו לשדרג את החיבור לחיים סביבנו ובתוכנו. הסדנה תועבר ברוח החיוך ו"הדרמה האוניבסלית" כדרך מעניינת לתפיסת המציאות ושדרוג התודעה. כולם מוזמנים ללא רקע קודם !!!!


  • תאריך: 29/09/2022 18:00
  • מיקום אירוע מקוון

תיאור

הרכיב הנשמתי, הוא רכיב נסתר וניתן לפרשנות על פי מוסכמות חברתיות ותרבותיות.

בסו-ג'וק אנחנו מתייחסים לנשמה כאותו חלק עליון, שנוכח בכל תא ותא בגופנו אבל גם נעלם ונסתר. מאידך, הרכיב הנשמתי הוא נצחי וזה שימשיך הלאה אחרי שהחיבור הזה של גוף נפש חיים מסתיים בעולם הזה....

לגוף האדם יכולת התחדשות מופלאה.

יכולת זו טמונה בייחודיות של יחידת החיים הבסיסית בגופנו - התא.

כל תא גוף מכיל את הDNA של הגוף השלם, ולמרות זאת הוא בוחר להיות תא שיער, תא עצם, תא לב, או תא מוח.

המידע להתחדשות אצור בתוכנו ב-10 טריליון עותקים.

אז מדוע אם כך איננו מתחדשים ספונטנית? מדוע במצבי מחלה כרוניים לא רק שהמצב "נתקע" אלא הוא גם מתדרדר?

בסו-ג'וק אנחנו מתייחסים לנושא של חסימה בזרימה, חסימה בזרימת אנרגיית החיים במערכות הפזורות בגופנו ובשדות סביבנו.

החסימה יכולה להיות ברמת הגוף, ברמת הנפש, ברמת החיים וברמת הנשמה.

תגובה רגשית לסיטואציה, היא דרך לימוד עבורנו. ברמה הבסיסית הסו-ג'וקית מדובר בביטוי של אנרגיה. ברמה עמוקה יותר מדובר בצורך שלא מקבל מענה. אותו צורך שלא מקבל מענה, פוגע בזרימת אנרגיית החיים, ובהמשך פגיעה תפקודית ברכיבי גוף. פתיחת הזרימה מאפשרת תהליך החלמה מואץ של אברים ומערכות.

ברמת עומק גבוהה יותר, ביטוי הרגשות, מכוון אותנו לאותם חלקים נשמתיים שדורשים "תיקון", תגובה רגשית שלילית (כעס, עצב, קנאה, שנאה, פחד, דאגה, טינה וכו') מביאה לכיווץ מרכזים אנרגטיים בגופנו וכתוצאה מכך לחסימה שעשויה להתבטא בגוף ובנפש.

התיקון הנשמתי מתבצע כאשר אנחנו חוזרים לסיטואציה ובוחרים בדרך תגובה אחרת, פותחת במקום סוגרת. תהליך תיקון זה דורש מודעות ונוכחות ברגע התגובה וזוהי הגדרתה הבסיסית של ה"דרמה האוניברסלית" שמתרחשת במקביל כדי לאפשר לנו לזהות את המקומות שבהם אנחנו רוצים לשדרג ולאפשר לנו לשדרג את חווית המציאות שלנו מתוך בחירה. היכולת להתחדש לחיים חדשים טבועה בנו בכל רגע נתון.

אז איך פותחים? תכלס? רגשות שליליים לרוב מגיעים על בסיס פחד קיומי וחשש הישרדותי שקשור לחיים האלה אבל גם לחוויות חיים קודמות.

בכל סיטואציה, מחשבה, מפגש או עימות אנחנו יכולים להגיב מתוך תדר גבוה של אור ממקום של אהבה ללא תנאי ואמון, או לחילופין ממקום מכווץ ומצמצם.

כאשר אנחנו במצב הישרדותי לרוב נגיב בצורה מצמצמת, אשר סוגרת בגופנו את המרכזים האנרגטיים ומביא גם לירידה באנרגיית החיים, מכאן לפחות אפשרויות פתרון... ולתחושת בדידות.

ירידה באנרגיית החיים, מביאה לניתוק מהחיים סביבנו ולכן גם לתחושת בדידות.

הפתרון, הזרמה מחודשת של אנרגיית החיים. יחד עם אנרגיית החיים מתחדש החיבור להוויה בתוכנו וסביבנו ומאפשר מנעד רחב של אפשרויות תגובה ופתרונות לכל סיטואציה.

אל התדרים הגבוהים אנחנו מתחברים באמצעות החיוך, החיוך מחבר אותנו להוויה ואל אנרגיית החיים, בתוכנו ומסביבנו.

בסדנה זו נערוך מפגש היכרות עם המרכזים האנרגטיים בתוכנו ונלמד לפתוח אותם בתגובה לסיטואציות. נדבר על המרכזים השונים תפקודם בעת פתיחה וסגירה ונלמד לחוש אותם בגופנו, לפתוח אותם ולאפשר זרימה.

מטרת הסדנה, לאפשר התחדשות לחיים מחייכים. 

ספרים דברים, פרק ל' פסוק יט : "הַעִידֹתִי בָכֶם הַיּוֹם אֶת הַשָּׁמַיִם וְאֶת הָאָרֶץ הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ..."

שנה טובה ומתוקה, שנת התחדשות ובריאות