מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

קורס דיקור קרקפת. 3 מפגשים של אבחון דרך נקודות יצוגיות סומטוטופיות על הצלעות ועצם הבריח וטיפול דרך הקרקפת. הטיפול יעיל הן ככלי אבחוני עוצמתי והן ככלי טיפול נוסף ומרחיב תודעה. לאחר לימוד הנקודות על הקרקפת ומשמעותן מבחינת מרידיאנים ואיברים, נוכל לאתר אותן על השתקפויות הקרקפת בסו-גו'ק על גבי הבהונות והשילוב של צורת חשיבה זו בטיפולי הסו-ג'וק הינו עוצמתי במיוחד


  • תאריך: 10/03/2019 17:00
  • מיקום ישראל ב"ק 3, תל אביב יפו, Israel (מפה)

מחיר: 890

תיאור

דיקור קרקפת YNSA 


הגוף שלנו מרושת במערכות השתקפות של הגוף כולו. העובדה הזו ידועה מימי קדם ולכן תרבויות שונות פיתחו תאוריות ושיטות שונות על מנת להמריץ את החלמתו של הגוף.

מכל מערכות ההשתקפות מערכות ההשתקפות של הידיים והרגליים הינן הדומות ביותר לגוף האדם.

אולם, ישנן מערכות נוספות, מאופיינות ויעילות ביותר.

כמטפלי סו-ג'וק, כל העולם נפתח לפנינו, כל העולם בכפות ידנו...

כמו שנאמר " ידי אדם אלו הם צורות וסודות עליונים ששם הקב"ה באדם וסידר אותם באצבעות מבחוץ ומבפנים./.” (ספר הזוהר, קכב/ג').

כיום אנחנו יכולים ללמוד טכניקות, חוכמות ושיטות נוספות בצורה מאוד מהירה ולשלב אותה בטיפולנו בצורה יעילה ומהירה.

אחת משיטות אלה היא דיקור הקרקפת שיטת אשר פותחה ע"י רופא יפני בשם טודיקטסו ימאמוטו לפני ארבעים שנה, דיקור קרקפת מתאפיין בתוצאות מהירות בבעיות אקוטיות וכרוניות. בעיקר בבעיות שלד שריר.

המשותף לסו-ג'וק זה שימוש במקל אבחון למציאת נקודות ריפוי על פני הקרקפת.

התוספת היא דרכי אבחנה מדוייקות ביותר למציאת ההפרעה, בין אם מדובר במרידיאן או איבר, ישנן נקודות אבחון ונקודות טיפוליות, ברגע שדייקתם למצוא את נקודת הריפוי הכאב בנקודת האבחון חולף בצורה מידית וזוהי טכניקת אבחון מדוייקת ונוחה.

קורס הכשרה בנושא של דיקור קרקפת בשיטת YNSA יפתח ביום ראשון 3.3.19, 3 מפגשים של 4 שעות. עלות  לחברי איגוד 890 ₪ כולל תעודה. מחיר לקהל הרחב 1500 ₪.


מרצים:  צח יניב ,SJT מטפל מומחה בדיקור סיני, יפני ו-YNSA וד"ר זוהר יגיל על החיבור לסו-ג'וק