מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

תוכנית התמחות וחניכה אישית למטפלי סו-ג'וק, תוכנית ההתמחות כוללת טיפולים פרטניים במטופלים עם סוגים שונים של בעיות פשוטות ומורכבות. דגש מיוחד ינתן על טכניקות דיקור שונות, שילוב אמצעי גירוי שונים. שילוב של טכניקות טיפול שונות מתחום הסו-ג'וק, השתקפויות, סו-ג'וק קי, 6 קי, שלושת המקורות. שילוב טכניקות נוספות דוגמת תרפיית הפיתול, מדיטציית החיוך וסאם ואן גונג. תוכנית ההתמחות כוללת קבלת מטופלים, אבחון באמצעות תשאול, שימוש בטכניקות אבחון נוספות:שפת גוף, מבנה גוף, פלפיטציה, השתקפויות, לשון, גלגל עין , מרידיאן שריר ועוד. ליווי המטופל בתהליך הטיפול, ביצוע הטיפול עצמו, מתן שיעורי בית וליווי תהליך ההחלמה. חלק מהמפגשים יוקדש לדיון בתאורי מקרה וסיעורי מוחות בנוגע לאסטרטגיה טיפולית. מטפלים בעלי נסיון ובעלי קליניקות פעילות מוזמנים להביא מטופלים שלהם לקבלת ייעוץ, אבחון ומציאת דרך ריפוי מהירה ויעילה למטופלים שלהם. מטפלים שיצטיינו בתוכנית ישתלבו במערך הטיפולי של איגוד הסו-ג'וק ויוכלו לטפל מהבית או בקליניקות של איגוד הסו-ג'וק בהמשך. משך ההתמחות: כל מחזור התמחות הינו בן 3 חודשים. חובת השתתפות פעילה של לפחות פעם אחת בשבוע בימי חמישי ויום נוסף של פרקטיקה טיפולית בתור אופציה לבחירה על פי צרכי המתמחה. מחיר: תשלום חודשי של 1290 ש"ח. כל חודש יחודש תשלום למשך תקופת ההתמחות.


  • תאריך: 4/11/2021 10:00
  • מיקום ישראל ב"ק 3, Tel Aviv-Yafo, Israel (מפה)
  • מידע נוסף: איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי סניף ישראל

תיאור

תוכנית חונכות: מנטורינג למטפלי סו-ג'וק


התוכנית מיועדת למטפלי סו-ג'וק בוגרי שנות הלימוד השונות שמעוניינים בשילוב של פרקטיקה טיפולית, התנסות בקליניקה, קבוצות סיעור מוחות לתאורי מקרים, חניכה אישית של טכניקות אבחון וטכניקות טיפול, התנסות קלינית. למתאימים בסיום החניכה תינתן אפשרות לעבוד כמטפלים מטעם האיגוד במקום מגוריהם.

למי זה מתאים?

התוכנית מתאימה לכל מי שמעוניין לשדרג את היכולות הטיפוליות שלו ולעבור לשלב הבא של פרנסה ממקצוע מטפל הסו-ג'וק.

ניתן להביא מטופלים "תקועים" או מטופלים שהטיפול בהם מורכב ודורשים אבחון וייעוץ מקצועי.

לימוד והתנסות קלינית בטיפול בבעיות שכיחות ובעיות מורכבות מתוך רפרטואר מטופלים הפונים למרפאות איגוד הסו-ג'וק. בין תאורי המקרים השכיחים: טיפול בבעיות אורטופדיות, טיפול במחלות אוטואימיוניות, טיפול בהפרעות לב וכלי דם, טיפול בבעיות פוריות, טיפול בבעיות אורולוגיות, טיפול בסוכרת, טיפול ותמיכה במטופלים אונקולוגיים, טיפול בהפרעות נוירולוגיות ובמחלות נוירודגנרטיביות ועוד.

המטפלים מוזמנים להביא מטופלים שלהם ולקבל תמיכה וחניכה אישית בטיפול על מנת לוודא שהתוצאות יהיו מיטביות ויעילות ככל האפשר.

התוכנית מתקיימת בקבוצות קטנות (8-10 מטפלים לכל היותר) במסלולים של שלושה חודשים.

עלות חודשית 1290 ₪.

המפגשים יתקיימו בימי חמישי בשעות 10:00-14:00.

הרכב המפגשים:

10:00-11:30 דיון: תאורי מקרים של מטפלים מהבית ופתרון בעיות/ הדגמת אבחון וטיפול של מטופלים חדשים/ חזרה על טכניקות אבחון וטכניקות דיקור. בכל  שבוע נקדיש את המפגש לנושא שונה עם דגש על שיפור טכניקה ושידרוג היכולות האישיות.

11:30-11:45 הפסקה

12:45 -11:45 סבב מטופלים ראשון: טיפולים פרטניים בחניכה אישית של טכניקות אבחון, משוב מטופל ושיפור טכניקות אבחון ודיקור.

13:30 – 12:45 סבב מטופלים שני: טיפולים פרטניים בחניכה אישית של טכניקות אבחון, משוב מטופל וטכניקות דיקור.

13:30-14:00 סיכום המפגש, דגשים, הפקת לקחים ושיעורי בית.