שלפוחית שתן - קושי בהטלת שתן לאשה בת 45.
אישה בת 45 עם תלונות לקושי בריקון שלפוחית השתן, במיוחד בלילה - לא מצליחה להתחיל להשתין אלא לאחר מאמצים.  נבדקה רפואית,  אבחנה - פעילות יתר של שלפוחית השתן ("שלפוחית רגיזה"), צניחת רחם מינימלית. 4 חודשים ללא מחזור אך ללא סימנים נוספים של גיל המעבר. היא לא מתרוקנת עד הסוף - רק לאחר מאמץ. בלילה קשה אפילו להתחיל להשתין - היא ממש מתאמצת וזה יוצא לה במנות (זרם מקוטע). המצב מזכיר סימני ערמונית מוגדלת אצל גברים. לא ברור למה היחליטו על אבחנת שלפוחית רגיזה - אין לה דחיפות ותכיפות, אין השתנה מרובה . תודה

תשובתי:

קודם כל אענה לך על הדרך שבה חשבת לטפל באישה זו:

1. מתיחה של V8 דבר נפלא. V8 עובר בדיוק ברחם ובשלפוחית השתן.

2. לחזק כליות, צבע אדום מוקסות שעועית אדומה. מצויין.

3. בשביל לחזק את האדרנלים תוכלי לעבוד על צ'אקרת היובש. היא יושבת בדיוק בין שני האדרנלים. להעלות חום ולהוריד יובש. בצד הייני של היד. אז הצ'קרה היא לכיוון השעון.

4. אני מוסיפה לך: לעבוד בבקשה על צ'אקרת הקור. היא אחראית על מע'. המין והרגליים. תעלי בה חום ותורידי קור ויובש. הסיבה שאני לא אומרת לך להעלות להט היא כדי שלא תהיה מכה חזקה לכליות... נעבוד לאט לאט. קודם נעלה חום כמה טיפולים ואחר כך נעלה להט ונוריד קור.

5. צ'. היובש תחליף את הפלפל על עמוד שדרה תחתון שמעצבב את מע' השתן. זה נכון מה שאמרת אני לא פוסלת חלילה. זאת אף מחשבה טובה. אבל, לעבוד על הצ'אקרה זה מאוד רציני וזה לאורך זמן. תנסי ולאט לאט.

6. תורידי קור מה - CV.

7. H חום/קור.

8. זרע מאש (עגול דומה במקצת לצורת השלפוחית) הוא יפעיל אותה והוא ירוק. אז הוא גם יאזן אותה. יש כאלה שיגידו שימי עדש כתום. גם הוא עגול ואף הוא מחמם. אין פסול בכך. תנסי.

9. לכי עם מקל אבחון, בהשתקפות מיני /חרק. איפה שתמצאי נקודה כואבת שהמטופלת קופצת מהכאב, צבעי באדום ומאש. (כרגע עדיין לא לדקור ב- 90 מעלות את הנקודות הכואבות. בואי נעבוד לאט לאט איתה) קודם נגרש את ההומו ששוכן בשלפוחית שלה ואחר כך נתקדם הלאה.

10. כל מה שאמרה לך שושנה בנישתי היקרה מפז, צודקת בהחלט. כל התופעות האלה הן מאוד נפשיות. תתשאלי תמיד את המטופלים לפני כל טיפול. לא תמיד תמצאי היענות מצידם. אבל במשך הזמן את תתמקצעי ותדעי ותביני. את כבר מצויינת. כל הכבוד לך.

11. בקשר לצניחת הרחם, לצבוע אותו בירוק (לאזן ולחזק את השרירים שלו) ולשים עליו מאש.

12. הכי חשוב, לעבוד על הטחול לחזק אותו. תפקידו של הטחול הוא להחזיק את האיברים במקומם. תעלי בו את הרוח ותורידי את הלחות. ולשים בהשתקפות חרק/מיני מאש וצבע ירוק.

13. צ'אקרה מקומית על שלפוחית השתן תמצאי את השתקפות השלפוחית בחרק/מיני צ'אקרה מקומית על המקום. תעלי חום תורידי יובש וקור. גודל הצ'אקרה נקבע לפי רוחב ציפורן הזרת של המטופלת שלך. ב ה צ ל ח ה. 

תשובתה של שושנה בנישתי:

כל בעיה הקשורה לשלפוחית מקורה בהאשמה עצמית.תתחילי לתשאל אותה מתי התחילה הבעיה כן מצליחה או בכלל לא.ומתי האשימה את עצמה.

לגבי צניחת השלפוחית להניח מגנט על השת' הש"ש כשהצהוב לכיוון כף היד.וזה מדהים תוך פחות מחצי שעה המטופלת פשוט רקדה משמחה.שזה קרה כ"כ מהר.