קורס בסיסי בסו-ג'וק - "סודות הבריאות"
1 דקות קריאה

קורס בסיסי בסו-ג'וק - "סודות הבריאות"

סו-ג'וק: הקורס הבסיסי מספק לכל אדם אפשרות להכיר את רמת הטיפול הראשונה - מערכות ההשתקפות של הגוף, וכבר מהשיעור הראשון להתחיל לטפל בבעיות נפוצות בדרך פשוטה עם תוצאות מידיות ומפתיעות. הטיפול יעיל, מהיר ובטוח, ההקלה מורגשת תוך דקות, הקורס מתאים לכל אדם בכל גיל וללא ידע קודם.

קרא עוד  
לימודי סו-ג'וק - שנה ב'
1 דקות קריאה

לימודי סו-ג'וק - שנה ב'

לימודי סו-ג'וק בשנה ב' מתמקדים בהעמקת הידע של מטפל הסוג'וק, עם דגש על שיטות אבחון מתקדמות, לימוד שפת גוף, מבנה גוף, אבחון לשון, גלגל עין, לימודי עומק של 6 האנרגיות והעולם המסודר על פי 6 קי, כירורגיה אנרגטית (תת מבנה 6 קי), טיפול נקודתי באזורי רקמה ספציפים, דיקור שלושת המקורות, טיפול רגשי, טיפול באיברים פנימיים והפרעות מטבוליות, טיפול במרידיאנים בשלושת המקורות, לימוד סדרים וגישות מתקדמות להסתכלות בעולם המסודר וטיפול על פיהן

קרא עוד  
לימודי סו-ג'וק שנה ג'
1 דקות קריאה

לימודי סו-ג'וק שנה ג'

לימודי סו-ג'וק שנה ג' היא השנה המסכמת את לימודי הסו-ג'וק. המטפלים מתמקדים בטכניקות אבחון שונותף דוגמת אבחון דפקים, אבחון בגלגל העין, אבחון על פי פלפיטציה, אבחון וטיפול בנקודה אחת Samwongong, אבחון בשפת גוף ובמבנה גוף, אבחון וטיפול באמצעות הציפורניים ועוד. מטפלי הסו-ג'וק לומדים מערכות חלוקה מתקדמות באמצעות שלושת המקורות, לומדים טיפול בזמן באמצעות שלושת המקורות, דרך עוצמתית לטפל בטראומות ומשקעי עבר, טיפול ב-4 נקודות המוח ומדיטציית החיוך. בסיום השנה מגישים התלמידים עבודה על פתולוגיה ספציפית עם 10 תאורי מקרים ומשתתפים בפרויקט מחקר בשיתוף פעולה עם מוסד רפואי או אקדמי.

קרא עוד