מחלות מפרקים באופן כללי הן מחלות שגורמות נזק למפרקים השונים בגוף. לרוב מחלות מפרקים נקראות דלקות מפרקים כיוון שהפגיעה המרכזית במפרק היא היווצרות של דלקת במפרק אחד או יותר.כיום כבר הצליחו החוקרים בתחום למפות כ-200 סוגים שונים של מחלות שבאות לידי ביטוי בין היתר בדלקת במפרקים כשהנפוצות ביותר הן דלקת מפרקים ראומטית ודלקת מפרקים ניוונית. טיפול בבעיות מפרקים שונות, בהשתלמות זו נלמד על המבנה האנטומי של המפרק וטיפול בנקעים חוזרים, דלקות מפרקים ראומטיות, ניווניות, גאוט ועוד. אבחון בדיקות דם, תוספי תזונה וכמובן דרכי טיפול שונות ומשולבות בשיטת סוג'וק.


100 200-50%
  • משלוח: 

קרא עוד


להרשמה להשתלמות הקש כאן

מחלות מפרקים באופן כללי הן מחלות שגורמות נזק למפרקים השונים בגוף. לרוב מחלות מפרקים נקראות דלקות מפרקים כיוון שהפגיעה המרכזית במפרק היא היווצרות של דלקת במפרק אחד או יותר.כיום כבר הצליחו החוקרים בתחום למפות כ-200 סוגים שונים של מחלות שבאות לידי ביטוי בין היתר בדלקת במפרקים כשהנפוצות ביותר הן דלקת מפרקים ראומטית ודלקת מפרקים ניוונית. טיפול בבעיות מפרקים שונות, 

בהשתלמות זו נלמד על המבנה האנטומי של המפרק וטיפול בנקעים חוזרים, דלקות מפרקים ראומטיות, ניווניות, גאוט ועוד. אבחון בדיקות דם, תוספי תזונה וכמובן דרכי טיפול שונות ומשולבות בשיטת סוג'וק.