1 דקות קריאה
למה לצפות אחרי סידרת הטיפולים הראשונה בסו-ג'וק?

למה לצפות לאחר סדרת הטיפולים הראשונים בסו-ג'וק:

גוף האדם בנוי ממכלול תופעות פיזיולוגיות ונפשיות. למעשה כל תופעה גופנית כוללת גם רכיב נפשי כשם שלכל תופעה נפשית ישנו מרכיב גופני. במהלך הטיפול מנחה המטפל את המטופל להכיר ברגשות הדומיננטיים והאיברים הקשורים אליהם בגופנו. התגובות לטיפולי הסו-ג'וק לרוב אינן חריפות ובמקרים רבים ישנו שיפור משמעותי כבר לאחר הטיפול הראשון עד לשלישי. אבל יש לקחת בחשבון שבעיות רבות בגופנו תלויות ברכיבים שונים ויתכן כי כחלק מטיפול בסימפטום מסוים יצוץ סימפטום אחר או אפילו הגורם לבעיה, אל פני השטח. אין מה להיבהל מתגובות אלה, אלא לחזור ולדווח עליהן למטפל אשר מצדו ימשיך לאזן את המטופל באופן שונה במקצת כל פעם, בהינתן הנתונים החדשים.

חשוב להדגיש כי בטיפולי הסו-ג'וק לא ניתן לגרום נזק. השיטה נחשבת לאחת השיטות הבטוחות ביותר ברפואה המשלימה, כיוון שהשיטה מבוססת על גירוי מנגנוני הבקרה העצמית לריפוי הפזורים בגופינו.

במהלך התהליך המאזן משתחררת לא פעם בגוף תחושה נפלאה, תחושה של איזון ושלמות תפקודית. תוצאות הבדיקות משתפרות, מצב הרוח נוסק והגוף מתמלא באנרגיה ובחיוניות.

אנחנו מתייחסים לתהליך הריפוי כתהליך של התפתחות ושינוי והזדמנות ליצור שינויים בחיינו, כתוצאה מההבנה שאם לא היה צורך בשינוי לא היינו חולים מלכתחילה.

אתם מוזמנים להצטרף לערבים פתוחים לריפוי עצמי ולסדנאות מדיטציית החיוך ללא תשלום.

פרטים במשרדינו.