1 דקות קריאה
מהלך הטיפול בשיטת הסו-ג'וק

מהלך הטיפול בשיטת הסו-ג'וק

הטיפול הראשון בשיטת הסו-ג'וק הוא החשוב ביותר כיוון שהוא כולל אבחון מעמיק. לטיפול כדאי להגיע עם בדיקות רפואיות עדכניות ומפורטות ככל היותר (בדיקות דם, שתן, צילומי רנטגן, פיענוח MRI, CT, סיכום מחלה וכדומה). המטפל יעבור על בדיקות אלה בנוסף לתשאול מעמיק יותר של המטופל וירכיב באמצעותן אבחון אנרגטי של המטופל. כמו כן יתושאל המטופל שאלות שונות על מצבו הפיזי והנפשי, על מנת להעמיק את ההבנה של המכנה המשותף האנרגטי של מרבית בעיותיו של המטופל. מכנה משותף זה, משנמצא, הוא הבסיס לבחירת האסטרטגיה הטיפולית.

מבחינה פרקטית, הטיפול הראשון עצמו הינו קל יחסית וזאת על מנת להעריך את תגובות הגוף לגירויי הסו-ג'וק ולאפשר שיח אנרגטי לקראת הטיפול הבא.

מרגע הטיפול הראשון דברים מתחילים לזוז בגוף. חלקם עשויים להיראות קשורים לבעיה אשר טופלה, אך חלקם ייראו לקוחים מעולם אחר. כך או כך את המטפל שלכם, מעניינים אלה וגם אלה, לכן בתקופה הזו שבין הטיפול הראשון לשני מומלץ לרשום ולתעד כל תחושה שמתעוררת בגוף (או בנפש) - בין אם חיובית או שלילית. כל התגובות הללו הינן בעצם דרכים של הגוף לדבר איתנו המטפלים ותפקיד המטפל לנתח תגובות אלה ולקבוע על פיהן כיצד להמשיך בטיפול.

 

חשוב מאוד לציין כי שיטת הסו-ג'וק מאוד יעילה, אבל אין לטעות, חובה לחזור על כל טיפול לפחות 3 פעמים גם אם לאחר הטיפול נעלמו הסימפטומים לחלוטין. כיוון שלמרות שהבעיה נעלמת היא עלולה לחזור בעוצמה גבוהה יותר כעבור שבוע, שבועיים או אפילו מספר חודשים, במידה ולא יושלם תהליך טיפול בסיסי.