1 דקות קריאה
טיפול באמצעות זרעים בשיטת הסו-ג'וק

הטיפול בזרעים בשיטת הסו-ג'וק

זרעים הינם סוללות אנרגטיות. למעשה מגרגיר קטן באמצעות מים ושמש בלבד, יכול להתפתח אפילו עץ. הזרעים הינה צורה של אנרגיה דחוסה אשר ניתן להשתמש בה על מנת להשרות ריפוי על הנקודות החסומות במערכות ההשתקפות.

טיפול זה מיושם באמצעות מגע על נקודות הטיפולבסו-ג'וק, תוך שימוש בזרעים שונים, המודבקים על נקודות הריפוי באמצעות נייר דבק נושם. מניחים את הזרעים על הנקודות לאחר עיסוי יסודי. להשפעה טובה יותר, מומלץ להשאיר את הזרעים במקום למשך 24 שעות. חוזרים על הגירוי כל 3-4 שעות ע"י הפעלת לחץ על הזרעים בתנועה סיבובית. גירוד, דגדוג,  כאב או תחושת חום שיכולים להיגרם בעקבות הטיפול, הם כולם סימנים להשפעה שהאנרגיה הטבעית של הזרעים מפועלת  על נקודות הריפוי. לאחר 24 שעות יש להחליף את הזרעים בזרעים חדשים ולחזור שנית על התהליך.

שיטה זו יעילה במיוחד במקרים של מחלות כרוניות ארוכות טווח המלוות בכאבים תמידיים וכן במקרים של מחלות פרקים כמו גם בטיפול בילדים, מאחר שהם מאוד רגישים לשיטה זו.

ניתן למקם כל זרע מעל נקודה כואבת, או לכסות בזרעים את אזור ההשתקפות של האיבר הפגוע. יש להקפיד שהזרעים לא יהיו פגועים ושיהיו טריים.

ניתן להשתמש גם בחול, אבנים או פיסות קרח בטיפול, כמו גם כל חומר אחר בין אם טבעי או מיוצר על ידי אדם.

דוגמאות לזרעים ויישומם

שיטת הטיפול בזרעים היא שיטה מופלאה המבוססת על עיקרון הטיפול "דומה בדומה", השימוש וההתאמה יכולים להתבצע על פי דמיון פיזי של הצמח לאיבר הדורש טיפול, על פי איכות אנרגטית של צבע, טעם ומרקם או על פי איכות פיזיולוגית. דוגמה לשימוש פיזיולוגי הינו זרעי חילבה שידועים ברמה הפיזיולוגית כמשקמי כבד, לטיפול בכבד על גבי נקודת ההשתקפות.